Nafigate Cosmetics

Tak ako každá beauty blogerka, tak aj ja sem tam blúdim po internete a hľadám nejaké kozmetické novinky a inšpirácie. Nedávno som objavila novú českú značku NAFIGATE COSMETICS, ktorá sa zameriava hlavne na účinnú kozmetiku, ktorá je šetrná k pleti a prírode. K vývoju produktov prispieva vedecký výskum. Kľúčovým zástupcom portfólia NAFIGATE Cosmetics je kyselina hyalurónová, ktorá pleť hydratuje a spoločne s ostatnými aktívnymi látkami zabraňuje vzniku vrások. Práve od tejto značky ste mali možnosť vyhrať vianočný balíček na mojom Instagrame a dnes som si pre vás pripravila menšiu recenziu o 2 produktoch. 
Coconut Peeling Milk má 250 ml. Je v klasickom priesvitnom obale s korytnačkou. Sprchové peelingové mlieko odstraňuje nečistoty z pokožky. Obsahuje prírodný polymér P3HB, ktorý nahrádza funkciu mikoplastov. Prírodný polymér sa v sprchovacom mlieku objavuje vo forme bielych kúskov, ktoré spoločne s kokosovým olejom a vôňou prinášajú tropický zážitok. Má veľmi príjemnú vôňu, ktorá ostane na pokožke aj po umytí. Veľmi dobre hydratuje pokožku a krásne ju zjemňuje. 
 
Coconut Peeling Soap má 24 g a je to malé mydlo v papierovom obale. Je ručne vyrábané. Dobre pení, čistí pokožku a zanecháva ju hebkú a rozžiarenú. Z Prírodné polymér P3HB odstraňuje odumreté kožné bunky. Hydratuje pleť. Oba produkty majú kokosovú vôňu, čo ja veľmi nemám rada pri niektorých produktoch, ale pri tomto mydle a sprchovom mlieku mi to vôbec nevadí. 
Ak vás zaujal tento vianočný balíček, v ich eshope www.nafigatecosmetics.sk nájdete aj kopu iných takýchto podobných balíčkov. Navyše pri nákupe dostanete ako darček sérum Hyaluron Essential na redukciu vrások. 

2 komentáre:

  1. Kosmetika vypadá skvěle, navíc kokosové produkty jsou mé nejoblíbenější! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku teda sice vůbec nepoznám, ale oba produkty mě zaujaly. Navíc kokos mám v kosmetice ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.