.príprava na leto

V lete chceme byť krásne, voňavé a svieže. Tento rok nevyrazí do sveta asi žiadna z nás, avšak aj napriek tomu môžeme byť krásne opálené ako od mora. Ako na to, vám hneď prezradím. Počas teplých dní, vplyvom slnka, morskej či chlórovej vody v bazéne sa naša pleť namáha a vyčerpáva, čím následne vysychá. V tomto prípade je potrebné nájsť produkty, ktoré budú vašu pokožku ošetrovať, hydratovať a chrániť ju.
Samozrejme na to, aby bola pokožka krásna a zdravá je vhodné obohatiť stravu o väčšie množstvo vitamínov a antioxidantov, používať peelingy, hydratovať, regenerovať a vyživovať pokožku. Pre dlhotrvajúci efekt a zvýraznenie opálenia môžeme používať aj kvalitné samoopaľovacie prípravky a netreba zabúdať ani na postupné opaľovanie v krátkych časových intervaloch. Vyhneme sa tak nielen spáleniu pokožky, ale ja možnej alergickej reakcii na slnko.

Snažíme sa krásne opáliť, aby sme si mohli pocit z bronzovo žiarivej pokožky užívať čo najdlhšie, ale pritom sa nechceme spáliť. Ja mám veľmi slabý pigment a môžem sa "grilovať" na slnku od rána do večera, nikdy nebudem tak opálená ako by som chcela a väčšinou ma opaľuje do červena. Niekto sa viac opáli na kúpalisku v Štúrove ako ja na dovolenke pri mori. Objavila som však produkt, ktorý pomáha pokožku spevniť a navyše jej dodá aj bronzové opálenie. Tým produktom je spevňujúce tónovacie telové mlieko Q10 od Nivei.
Vďaka nemu dosiahneme pevnejšiu pokožku už po 10 dní používania. Áno, čítate správne. 10 dní. Len toľko stačí, aby bola pokožka pevnejšia a opálenejšia. Obsahuje koenzým Q10, ktorý spevňuje pokožku a dodáva jej potrebné živiny. Navyše ju zanechá zamatovo hebkú a hydratovanú. Prepožičia pokožke rovnomerné a prirodzené opálenie. Je výborným pomocníkom, ak nechceme byť opálené do červena. Počas týchto jarných dní, nechceme chodiť predsa v sukni či v šatách a s bielymi nôžkami (po záhrade). Ľahko sa rozotiera a pokožka zostáva voňavá. Je určený pre všetky typy pleti a neobsahuje žiadne parabény. 

Na stránke nivea.sk prebieha aj výzva, vďaka ktorej sa dostanete do formy.  Asi každá žena túži po pevnejšie postave, ale chýba nám impulz, ktorý by nás vyburcoval k akcii. V 10-dňovej výzve nájdete efektívne cviky pre krajšie stehná i zadoček, tipy na obohatenie vášho jedálneho lístka i odporúčania na výrobky, ktoré pomôžu k lepšej postave. Zatočíte s lenivosťou aj s výhovorkami.
Veľmi podobným produktom je aj tónovacie mlieko Dove  DermaSpa Summer Revived.  Dove stále plní svoje posolstvo výživy a hydratácie pokožky. Za svoje poslanie považuje nielen prinášať kvalitné produkty pre dokonalú starostlivosť o telo a vlasy, ale tiež pomôcť všetkým ženám uvedomiť si ich potenciál krásy. Prianím Dove je, aby sa každá žena cítila atraktívnejšie.

Je zárukou krásne opálenej pokožky počas celého roka. Dodá pokožke zdravý, slnkom pobozkaný vzhľad. Zjednocuje farebný tón pokožky, ľahko sa rozotiera a výborne sa vstrebávahydratuje a vyživuje. Je určite pre všetky typy pleti, ale výborne sadne aj dámam s citlivou pleťou. 

2 komentáre:

  1. Ja som asi divná, ale skušala som už množstvo takýchto postupne opalovacich pripravkov a mne to jednoducho nesedi. Nech sa akokolvek snažim, po čase sa mi robia flaky, citim divný pach na pokožke - jednoducho ja som už na tieto veci zanevrela a radšej si počkám na normálne slniečko a opálim sa tak... alebo ked už, tak solárko radšej..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takové produkty jsem ještě nezkoušela, ale může to být fajn. Hlavně pro ty, co mají alergii na sluníčko nebo se opalují, jako ty, do červena.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.