1 kúsok 3x inak

 Znie to celkom jednoducho, nie ? Jeden kúsok, ktorý sa dá skombinovať na tri rôzne spôsoby. Určite to poznáte aj vy. V obchode sa vám zapáči blúzka, nohavice či šaty, ale neviete ako ich kombinovať. Podľa mňa s tým má problém viacero žien a tak som sa rozhodla (aj na váš podnet z Instagramu), že vám ukážem, ako nemíňať 100-ky € na nové oblečenie a ako sa s týmto problémom trápim ja. 

Základným kúskom pre tentokrát bude blúzka ROSLYN, ktorú ste mohli vidieť v článku .manzara&mirzia a ktorú mám zo stránky manzara.sk. Konečne ju majú na sklade, tak ak sa vám páči, určite neváhajte si ju kúpiť. V ich eshope píšu, že v béžovej farbe, ale v skutočnosti je ružová. Je z veľmi príjemného materiálu, vzdušného, čo bolo aj je toto leto super. Zaujímavé sú rukávy, ktoré sú tri-štvrťové a zakončené volánmi. Práve to mi pripomína taký latino štýl. Ak neobľubujete ružovú farbu, majú ju aj v čiernom prevedení. Do mesta, na rande či na oslavu. 

Prvú kombináciu ste už mohli vidieť v článku, ktorý som vám spomínala vyššie. V kombinácii s rifľovou sukňou tvoria podľa mňa pekný celok. Denimovú sukňu môžete nosiť počas celého roka a to na množstvo spôsobov. Navyše môžte celý outfit podčiarknuť lodičkami, teniskami či sandálkami. Ja som zvolila moje milované šľapky s mašľou v jemnej ružovej farbe, ktoré mám zo SheLovet. Kabelka je z bonprix.sk 

V druhej kombinácii som vymenila sukňu za biele šortky z H&Mka. Veľmi rada ich nosím, sú mäkučké, pohodlné, ale sú veľmi krčivé, po praní sa strašne žehlia. K nim som doladila ružové espadrilky z CCC a kabelku, ktorú mám z Bulharska. 

Tretej kombinácii dominujú 7/8 rifle zo Sinsay, ktoré sú mäkučké, veľmi pohodlné. Spolu s ružovými lodičkami opticky predlžujú nohu. Čerešničkou je čierna kabelka taktiež zo Sinsay. 

Ktorá kombinácia sa vám páčila najviac ? 

2 komentáre:

  1. Líbí se mi všechny kombinace. Ta blúzka je nádherná a moc ti to sluší. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi všechny kombinace. Moc pěkná je třeba ta s kraťasy!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.