Instastories

Posledné mesiace sa mi zdá, že ľudia úplne zanevreli na Facebook a žijú iba Instagramom. Kto nemá Instagram, ten akoby ani neexistoval. Pokoril magickú hranicu 1 miliardy mesačne aktívnych používateľov. Počet používateľov neustále pribúda. Pomaly, ale isto začína nahrádzať všetky ostatné sociálne siete a my, určite mi dáte za pravdu, sme sa stali jeho otrokmi.
Pamätám si, keď som sa prvýkrát prihlásila na Instagram ja. Neriešila som ako tá fotka vyzerá, ako je upravená, v akej je kvalite či aký má filter. Týmto časom už nadobro odzvonilo. Teraz každý rieši len dokonale zladený feed a upravené fotky. Ak si k tomu navyše bloger/blogerka, tak si na tieto veci dávaš obzvlášť pozor. Nejde len o feed, ale o obľúbenejšie stories. V dnešnom článku vám ukážem moje 4 obľúbené aplikácie na úpravu Instastories

Canva 
Pomocou tejto aplikácie si viete flexibilne vytvoriť kreatívne a jedinečné príbehy, namiesto používania štandartných vzorov. Obsahuje množstvo šablón, ktoré môžete použiť zadarmo. S Canvou si nemusíte vytvárať len príbehy, ale aj vlastné Instagramové prsípevky, koláže fotiek, oznámenia, letáky, plagáty či facebookové covers. 
UNFOLD 
Unfold bola úplne prvá aplikácia, ktorú som vyskúšala práve na úpravu príbehov. Taktiež má výber bezplatných šablón, ktoré môžete použiť. Avšak, ak chcete zaujímavejšie šablóny, viac možností písma, rámčekov a podobných vecí, musíte si ich zakúpiť. 
Nichi 
Aplikácia Nichi je určená hlavne na úpravu fotiek a vytváraní koláži. Môžete si vybrať už vytvorené koláže alebo upustíte uzdu fantázie a vytvoríte si ju sami. Najviac sa mi páči, že koláže sú v takom retro štýle. 
StoryArt 
Poslednou aplikáciou je StoryArt, v ktorej upravujem príbehy najčastejšie. Funguje na podobnom princípe ako Unfold. Máte na výber taktiež z množstva šablón, ktoré sú usporiadané do jednotlivých kategórii. 
Používate aj vy nejaké aplikácie na úpravu vašich príbehov ? 

1 komentár:

Používa službu Blogger.