.manzara&mirzia

Posledné dni by som najradšej chodila holá. V lete mám slabosť na pyžamové kúsky, ľahučké šaty, vzdušné materiály, pohodlné overaly či odhalené ramená (ktoré mi skoro vždy spáli). Avšak s príchodom leta sa vo mne prebúdza asi moja vnútorná Esmeralda, takže čokoľvek, čo mi aspoň trochu pripomína latino je pre mňa must have.  Leto mám rada, ale horúce dni v meste s ťažkým vzduchom s tzv. "zafajčeným" počasím a horúcim betónom pod nohami sú pre mňa náročné. Aj napriek tomu sa teším na pokoj, relax, opaľovanie a kúpanie.  Takmer celý rok viem, čo budem ktorý deň robiť, kam pôjdem, čo mám v pláne. No toto leto bude jedna veľká neznáma

Mirzia handmade SK
Začiatkom tohto týždňa som si v schránke našla obálku s rozkošnými doplnkami od Mirky z Mirzia Handmade. Ak ju nepoznáte, tak určite máte čo ľutovať, pretože táto 17 ročná študentka gymnázia je veľmi kreatívna duša a milovníčka handmade výrobkov. Na jej Instagrame alebo na sashe.sk/mirzia nájdete kopu krásnych doplnkov. Od gumičiek na vlasy, po náhrdelníky, náramky či levanduľové vrecúška.
Ja som mala možnosť vyskúšať a pokochať sa MINI scrunchie gumičkou na vlasy vo veľmi pekné ružovej farbe so zaujímavým vzorom. Nie je veľká ako klasická gumička, ale viete si s ňou spraviť aj cop alebo ju použiť len okolo drdolu či ako náramok na rukuJe šetrná k prírode, keďže je z vyrobená odpadových materiálov a tým redukuje množstvo textilného odpadu a zabraňuje tvorbe nového. 
Každý outfit oživia tie správne doplnky. Pri mojom dnešnom outfite mi v tom mohol náhrdelník z mušlí, ktorý je skôr ako choker. Musím sa priznať, že ja chokre veľmi nemám rada, ani ich nenosím, nevyhľadávam, lebo mi prídu ako obojky. (Ak sa vám to páči a nosíte to, nebudem vás za to odcudzovať, je to len môj názor). Tento sa mi však veľmi páči a nepríde mi, že je to obojok. Náhrdelník je vyrobený z prírodných mušličiek kauri a nylonovej šnúrky v ružovej farbe. 
Posledným produktom, ktorý som si našla v obálke bol ručne pletený náramok, taktiež ladený do ružovej farby. Zaväzuje sa pomocou uška na jednej strane a šnúrok na druhej. V strede je dozdobený mušličkou
Či už gumičky, náramky alebo náhrdelníky sú veľmi populárne asi u všetkým generácii, no a práve tieto sú výnimočné svojou originalitou a rôznorodosťou. Na bežné nosenie, na rande, do práce, do školy alebo na dovolenku. Jednoznačne navštívte jej Instagram alebo webovú stránku, kde pridáva tieto skvosty.
Manzara 
So stránkou manzara.sk spolupracujem už niekoľko rokov a vždy som bola s ich vecičkami spokojná. Tentokrát mi od nich prišla blúzka Roslyn. Na stránke píšu, že je v béžovej farbe, ale ako môžete vidieť aj z fotiek, tak je to moja obľúbená baby pink farba. Na to, že 95% tvorí polyester, tak je to veľmi príjemný materiál. Bála som sa, že sa budem v lete viac potiť, ale práve naopak. Blúzka ja veľmi vzdušná, pohodlná, ak máte problematické partie v oblasti bruška, tak tie vám perfektne zakryje. Na vrchu je guma, čiže sa dá pekne natiahnuť a nemusíte si kupovať zbytočne veľké veľkosti. Zaujímavé sú rukávy, ktoré sú tri-štvrťové a zakončené volánmi. Práve to mi pripomína taký latino štýl. Spodok blúzky je tak isto veľmi pekne riešený, viete si ho zaviazať na množstvo spôsobov. Majú ju dokonca aj v čiernej kombinácii s bielou. Za mňa- nový obľúbený kúsok tohto leta.
 

1 komentár:

  1. Ta bluzka je nádherná. Líbí se mi i gumička do vlasů. Hand made produkty jsou super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.