Blogerka v drogérke 2020/7

V lete, čo sa týka kozmetiky, som veľmi mierna. I keď to tak možno nevyzerá, ale nenakupujem kozmetiku v takom "množstve" ako po iné ročné obdobia. Pokiaľ sa nemusím líčiť, tak sa nelíčim a nechávam pleť oddýchnuť a rozmaznávať ju hydratovaním, čistením či ochranou pred slniečkom. Aj keď nákupy v drogérií v týchto mesiacoch obmedzujem, pár nových zaujímavých produktov za mesiace jún a júl sa u mňa našlo. 

Ako každá žena, tak aj ja mávam dni, kedy sú moje vlasy ako vystrihnuté z časopisu a potom sú tu tie dni, kedy by som najradšej nevychádzala von z domu. No a potom sú tu dni, keď sa spolieham na suchý šampón. Posledný deň v škole, keď som čakala spolužiačku, som si čas krátila DM drogérii a objavila som Balea suchý šampón Bloomy Dreams. Veľmi dobre pohlcuje mastnotu vlasov. Osvieži ich a dodá im objem. Má veľmi peknú kvetinovú vôňu, ktorá rozvonia vaše vlasy. Navyše je určený pre všetky typy vlasov.
Pri vlasoch ešte ostaneme, pretože mi prišiel balíček z tetadrogerie.sk, v ktorom som si našla laky na vlasy a penové tužidlá z novej rady WELLA Deluxe. Všetky tieto laky aj penové tužidlá na vlasy majú silný fixačný účinok, veľmi dobre vlasy zalakujú. Navyše obsahujú nový keratínový komplex KERASHIELD 5, ktorý chráni vlasy pred vysušením, poškodením či UV žiarením. Poskytuje elegantný lesk na dobu 24 hodín. Ak túžite po krásnych kučerách, ktoré vydržia, tak určite odporúčam tieto penové tužidlá, pretože vďaka nim budú vaše kučery krásne po celý deň. Či už laky na vlasy alebo tužidlá nájdete v drogériách vo viacerých stupňoch fixácie, takže je si z čoho vybrať.
Ak čítate moje články dlhšie, tak určite viete, že kokos nepatrí medzi moje obľúbené vône. Z DM Drogérie mi prišiel balíček s hydratačným šampónom na vlasy Balea Tajomstvá krásy spolu s olejom s kokosovou vodou.  Vďaka jemnej kokosovej vode, pantenolu, betaínu a glycerínu šampón rozmazná vaše vlasy. Bez obsahu silikónov a parabénov, viac ako 90% použitých látok je prírodného pôvodu. Olej zasa napomáha regenerovať poškodené, rozštiepené končeky vlasov a zanecháva ich výrazne mäkkšie a ošetrené. Čo sa týka samotnej vôni, tak aj keď je kokosová, tak je úžasná. Veľmi príjemná, vôbec nie je príliš sladká. Krásne vlasy prevonia. 
Posledným produktom z vlasovej starostlivosti je sérum pre hodvábne a jemné vlasy z Avonu. Stačí ho len naniesť na umyté vlasy. Sérum si veľmi dobre poradí z rozstrapatenými končekmi. Vlasy nevyzerá byť suché ani krepovité. 
Nikdy z DMky neodídem bez sprchového gélu Balea a tentokrát som si domov zobrala dva, a to Sprchový gél Copacabana a sprchový gél Slovak edition. Oba veľmi dobre hydratujú pokožku, nevysušujú a zanechávajú pokožku hebkú. Neobsahujú mikroplasty, nezaťažujú pokožku ani životné prostredie. Vhodné na každodenné použitie. Obe to boli limitované edície.
Potenie je pre človeka celkom prirodzené. I keď je čiastočne zdravé, nik nechce mať na oblečený škvrny od potenia či nepríjemne zapáchať. Rexona prišla na trh s úplnou novinkou, vďaka ktorej bude o vašu pokožku postarané. Prelomová technológia Rexona Defence + poskytuje vysoký účinok - až po dobu 96 hodín, s novým aplikátorom v spreji. Rexona Maximum Protection Confidence zaistí nielen ľahké použitie, ale postará sa aj o suchú pokožku podpazušia až po dobu 96 hodín. Jeho účinok je až 3-krát efektívnejší než bežný antiperspirant. Vďaka novému aplikátoru je jeho nanášanie ešte jednoduchšie. Čím viac pohybu, tým silnejšia vôňa a ochrana. Môžete si tak naplno vychutnávať športové aktivity.
Leto je obdobie krátkych nohavíc, sukien či šiat a my, ženy, čelíme otázke ako po každý rok : Ako sa dokonale oholiť ? Hladká, jemná a byzchybná pokožka. To je sen každej ženy. A ako na to ? V DMke ma zaujala pena na holenie Balea s lahodnou vôňou bielej čokolády. Vždy som si myslela, že oholiť sa môžem čímkoľvek, sprchovým, kondicionérom, penou, gélom a výsledok bude rovnaký, Avšak pri tento pene som zmenila názor. Tak krásne oholené a hydratované nohy som nemala dávno. Práve táto je ideálna aj pre citlivú pokožku a krásne vonia. S týmto produktom nie je holenie žiadny problém. 
Tým, že je naša pokožka častejšie počas leta vystavovaná slnku a dáva jej to poriadne zabrať. Textilné masky od Garnier veľmi dobre pleť hydratujú a vyživia ju. V tetadrogerie.sk mali teraz takú akciu, že aj kúpite 2 textilné masky, tretiu máte zadarmo. Ja som si "ulovila"  Garnier Skin Naturals Nutri Bomb, čo je hĺbkovo hydratačná a intenzívne vyživovacia maska, Garnier textilná pleťová maska Hyaluronic Aloe, hydratačná a regeneračná maska, a ako darček som dostala Garnier Skin Naturals Moisture+Aqua Bomb. 
Prejdeme na dekoratívnu kozmetiku. Ako ste mohli vidieť v minulom článku, tak mi z fann,sk prišiel rozkošný balíček, kde som si našla paletku očných tieňov REVLON COLORSTAY LOOKS BOOK OČNÝ TIEŇ 3.4 G, 900 ORIGINAL s 8 matnými aj trblietavými tieňmi. Okrem toho boli v balíčku aj Revlon Ultra HD Matte Lip Mousse v odtieni 810 SUNSET a Revlon Ultra HD Vinyl Lip Polish rúž v odtieni 925 Birthday Suit. Viac o týchto produktoch sa dočítate v článku TU! Okrem toho bol v balíčku aj lak na nechty Revlon Nail Enamel v odtieni 270 Cherries in the snow. Veľmi pekná taká višňovo červená farba, výborne pigmentovaná. Stačí jedna vrstva laku. Predchádza odlupovaniu či opadávaniu. 
Pri nechtoch sa ešte pozastavím, pretože na odporúčanie Janky Hrmovej som si v DMke kúpila trend IT UP Spevňovač nechtov Build - Up. Kto by nechcel mať pekné nechty ? Ja som si nikdy nevedela vypestovať pekné dlhé nechty, vždy sa mi zlomili. Jedným časom som nosila umelé nechty, ktoré som si sama lepila a gélové nechty som neskúšala a ani skúšať nechty. Avšak prirodzené, krásne, zdravé a upravené nechty sú najkrajšie. Intenzívna textúra ošetruje a spevňuje povrch nechtov a zabraňuje ich lámaniu a štiepeniu. Stačí len jedna vrstva a vaše nechty sú viditeľne pevnejšie, odolnejšie a lámanie je minimalizované. Určite odporúčam! 
Riasenka je pre mňa základom líčenia. Dosiahnite plné, dlhé riasy s vejárovitým efektom s ikonickou maskarou Maybelline Lash Sensational! Špeciálna kefka s desiatimi radmi štetín zachytí skutočne každú riasu, natočí ju a výrazne predĺži. Kefka perfektne riasy natočí a mám pocit, že vytvorí efekt umelých rias. Riasy krásne predĺži. Avšak, keď si ju kúpite a nikto ju pred vami neotvoril, tak je príliš mokrá a lepí riasy. Musí trošku poschnúť, aby bola dokonalá. Ja som s ňou veľmi spokojná a odporúčam ju. 
Poslednú vec, ktorá vám chcem ukázať je toto vrecúško z DM Drogérie. Pri nákupoch si nikdy neberiem tašku, do ktorej by som si nákup dala a tak vždy pani predavačky otravujem, že nejakú tašku chcem. Nedávno mi ponúkla takéto vrecúško za 0,99 €, ktoré mi prišlo veľmi praktické nie len na kozmetiku, ale aj napríklad na ovocie, zeleninu či pečivo. Ak si takéto vrecúško zakúpite a poškodí sa vám, tak v ktorejkoľvek predajni DM vám ho zadarmo vymenia. 
Čo ste si naposledy kúpili v drogérii Vy ? 

2 komentáre:

  1. Mám moc ráda DM, mají tam super produkty. Ten suchý sampon mám také doma a jsem s ním spokojená. Jinak nejčastěji kupuji sprchové gely, ty mají nádherné voňavé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu řasenku od Maybelline si taky stále kupuji. Je to moje nejoblíbenější, ale souhlasím, že ze začátku řasy dost slepuje. Mám ráda sprchové gely od Balei a taky se mi líbí odstíny rtěnek od Revlonu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.