Leto s Revlon

Lesknúca sa pleť, rozmazaná maskara a v aktuálnej situácii, vyrážky od rúška. Takto asi predstava dokonalého letného makeupu nevyzerá. Roztomilé pery s lesklým nádychom, žiarivá pleť a bezchybná čistota. To je leto ako má byť.
V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať líčenie, ktoré sa mi podarilo so značkou Revlon. Veľmi som chcela vyskúšať niečo z tejto značky, pretože som počula o nej samé pozitívne recenzie. 
Revlon Cosmetics je značka dekoratívnej kozmetiky, ktorú založili bratia Revsonovci a Charles Lachman, ktorý do názvu značky so základom Revson pridal so svojho priezviska písmeno L. Takto vznikol svetovo používaný názov Revlon. Sídlom značky je Barcelona. Prvým výrobkom firmy bol lak na nechty, a vďaka jeho úspechu sa sortiment značky Revlon začal veľmi rýchlo rozrastať o ďalšie kozmetické produkty. V súčasnosti je značka Revlon Cosmetics jedným z najväčších kozmetických gigantov známych po celom svete.
Z fann.sk som dostala pár zaujímavých produktov a jednou z nich je paletka očných tieňov ColorStay Looks Book ORIGINAL. Na trhu môžete nájsť až 4 varianty tejto paletky, podľa toho aký makeup preferujete - jednoduchý, intenzívny, exotický, jednoduchý cez dči intenzívny večer. Všetky štyri majú veľmi pekný obal. Obsahujú 8 tieňov, matných aj lesklýchKaždá paletka je vyjadrením unikátnej osobnosti a ponúka vám príležitosť meniť svoj vzhľad očí podľa toho, ako sa práve cítite, alebo akou ženou chcete byť. Originálna, tajnostkárska, či záhadná?
Popise paletiek píšu, že tiene sú bohato pigmentované, intenzívne a dlhotrvajúce. Bohužiaľ, s týmto vôbec nesúhlasím. Tiene sú slabo pigmentované, treba ich vrstviť. Jediné, čo sa mi páči je, že neopadávajú, neprášia sa a celkom na viečku vydržia. S tými matnými je trošku horšia práca, ale naopak lesklé, trblietavé tiene sú dobre pigmentované. Ak milujete očné tiene a ich rôzne prevedenie a chcete prirodzené, jemné, nude líčenie, táto paletka je niečo pre vás.  Mohla by byť lacnejšia, lebo v tomto prípade cena nezodpovedá kvalite. 
Prejdime na niečo pozitívnejšie. V balíčku som si našla aj dva rúže.  REVLON ULTRA HD MATTE LIP MOUSSE RÚŽ v odtieni 810 SUNSET. Revlon predstavuje NOVÚ penu na pery Revlon Ultra HD Matte Lip Mousse, v zamatovo matných a extra výrazných farbách s krémovou textúrou peny a ľahkým, hydratačným pocitom na perách. Ponorte svoje pery do nádhernej, výrazne matnej farby bez pocitu vysušenia, či nekomfortu. Krásny odtieň, skvelo drží na perách, nerozmazáva sa.  S aplikátorom veľmi dobre a precízne nanesiete rúž, ktorý dobre kryje a tá vôňa je neskutočná. Neodolateľná vôňa našľahanej vanilky a krémového manga
Druhým rúžom je REVLON ULTRA HD VINYL LIP POLISH RÚŽ v odtieni 925 Birthday SuitVysoký lesk a intenzívna farba s plným krytím. Hladká textúra poskytuje perám maximálny komfort bez toho, aby ich vysušovala, alebo sa rozpíjala za ich okraje. Aplikátor nasleduje kontúry pier, jednoducho a precízne sa nanáša a prináša perám plné krytie už pri nanesení 1 vrstvy. Pery pokrýva sýtou farbou a lesklým lakovaným finišom. Nevysušuje pery, nerozpíja sa a má veľmi príjemnú vôňu.
Čo sa týka samotného líčenia, tak som začala piatym matným tieňom, ktorý som dala na cele nepohyblivé viečko. Myslela som si, že bude o niečo tmavší, aby bohužiaľ je príliš svetlý. Aby som prehĺbila pohľad, tak do záhybu viečka som dala najtmavší tieň z paletky. Nemusíte byť zhrozené z toho, nie je až tak pigmentovaný, ako by som chcela. Na pohyblivé viečko išiel štvrtý trblietavý rosegold tieň, ktorý som musela navrstviť. Myslím, že z toho vzniklo celkom pekné líčenie, vhodné aj na každodenné líčenie. 

Linka - Maybelline Hyper Precise
Mihalnice - Maybelline Lash Sensational
Máte skúsenosť so značkou REVLON ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.