Vatové či látkové tampóny ?

 Predstavte si, že držíte v ruke dva podobné výrobky, avšak jeden je v "tradičnom" plastovom obale a druhý je v ekologickom balení. Nad kúpou, ale váhate, pretože "eko" produkt je o tri eurá drahší ako "neeko". Cenový faktor v tomto prípade rozhoduje a kúpite si radšej lacnejší produkt. To, čo považujeme za lacné alebo drahé, záleží od toho, aké máme priority v nakupovaní a celkovo v životnom štýle. Nezáleží na tom, čo uprednostňujeme - jednoducho máme nejakú prioritu, staviame na nej a peniaze ušetríme zasa na niečom, na čom nám až tak nezáleží. V dnešnom článku mám pre vás jeden tip, ako môžete spraviť prvý krok k zero waste kúpeľni. 

Používate odličovacie tampóny ? Určite áno. Líčenie je predsa našou každodennou súčasťou, tak isto ako aj tampóny. Zvykla som používať Ebelin odličovacie tampóny z DM Drogérie. Sú extra mäkké, nedráždili mi pokožku, vhodné pre dôkladné čistenie pleti. Takto som fungovala dokým mi neprišiel balíček od Mimy Majt s láskou

Miriamka je mladučké dievča, ktoré sa chce raz stať módnou návrhárkou. Ako sama o sebe povedala : "Chcem vytvoriť niečo svoje a pracujem na tom už od útleho detstva." Tvorí veľmi pekné veci do jej malého obchodíku, ktorý nájdete sashe.sk/mimymajt_slaskou

Práve ona mi poslala textilné odličovacie tampóny, ktoré sa dajú použiť viackrát. Ručne šité tampóny po použití jednoducho hodíte do práčky. Z jednej strany odličovača je 100% BIO bavlnené froté a z druhej zvyšok bavlnenej látky rôznych farieb či vzorov. Nie sú veľké ako klasické vatové tampóny, ich veľkosť sa pohybuje od 5x7 cm po 10x6 cm. BIO froté materiál odstráni všetky väčšie nečistoty a jemná bavlnená strana pokožku dočistí. Odlíčte si pleť jemne a bez odpadu. Sú začistené proti strapeniu na overlocku, takže sa nemusíte báť, že by sa rozpadol. 

Využívaním ekologickej alternatívy odličovacích tampónov odľahčíte naše prostredie od zaťažujúceho odpadu z jednorazových pomôcok. Môžete ich prať spolu s ostatným svetlým oblečením pri teplote 60°C. Určite vyskúšajte a nebudete banovať. Stali sa súčasťou mojej večernej aj rannej rutiny. Mimkine výrobky nájdete aj na Instagrame aj na jej blogu

2 komentáre:

  1. Taky používám látkové tampony a už bych jiné nechtěla. I tyhle vypadají moc hezky. Ze Sashe někdy zvyknu objednávat. Obzvlášť když chci pro někoho nějaký neobvyklý dárek.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už som niekoľkokrát rozmýšľala práve nad podobnými, avšak pri mojej problematickej pleti si to veľmi neviem predstaviť :D Každopádne veľmi pekne ďakujem za tip! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.