.jesenné lístie

Najobľúbenejšia časť týždňa ? Ako inak, víkend! Ten môj začína štvrtok doobeda o pol deviatej, keď dopíšem test z biochémie a začína v pondelok ráno lekárskou biológiou. Práve tento moment nastal pred pár hodinami, keď som sa po úspešne napísanom teste zabalila do deky, spravila si čaj, zapálila si sviečku, zapla svoj nekonečne dlhý playlist a pustila sa do písania týchto riadkov. 

Pred pár mesiacmi sme znovu obnovili spoluprácu s bonprix.sk a chcem vám ukázať prvý zaujímavý kúsok, ktorý som u nich v eshope objavila. Počas jesene aj zimy najradšej nosím pletené hrubé svetre, ktoré vyzerajú super a aj zahrejú. Keď som zbadala vintage ružovo-biely melírovaný pletený sveter, hneď som ho dávala do košíka. Okrem toho, že je mojej obľúbenej farby, tak je z veľmi príjemného materiálu, neškriabe, je mäkkučký, s vrúbkovaným patentom na zakončení a na rukávoch. 

Strih je prispôsobený ladným ženským krivkám, v ktorých sa budete cítiť fajn. Ochráni vás pred nepriaznivými poveternostnými podmienkami hlave s príchodom chladnejší dní. Navyše sa nemusíte báť, že by sa vám svetrík zničil častým praním. Nepúšťa farbu a drží tvar. 

Okrem svetra v outfite nechýbajú ONLY džínsy "CARMEN" z aboutyou.sk a pásiková čierno biela blúzka z housebrand.sk

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.