.adventné kalendáre 2020

Za 46 dní je tu asi najočakávanejšie obdobie v roku a to Vianoce. Čas sa nám kráti a ja už panikárim, čo všetko mi treba urobiť, vyrobiť a kúpiť. Tak ako aj ja, tak aj všetky milovníčky kozmetiky žiadostivo očakávajú s akými vianočnými edíciami a adventnými kalendármi prídu na trh obľúbené kozmetické značky. Mám pocit, že každý rok je ich na trhu viac a viac, ich kvalita sa zvyšuje a niekedy máme problém si aj vybrať. Preto som sa rozhodla, že vám ukážem pár mojich favoritov, ktorí stoja zo kúpu. 

Aj tohto roku má Essence veľmi pekný, farebný adventný kalendár, ktorý perfektne vytvorí vianočnú atmosféru v každej domácnosti. Obsahuje 24 produktov dekoratívnej kozmetiky a doplnkov k líčeniu. Mini rúže, vyživujúci krémik na ruky či slávnostné ozdoby na tvár. Jeho cena sa pohybuje okolo 25€. 

Douglas má kalendáre designovo úplne rovnaké ako tie minuloročné, s tým rozdielom, že je iný obsah. V jemných, ružových farbách spolu so zlatými a bielymi detaily sú vyobrazené najznámejšie pamiatky veľkých svetových metropol v jednom zasneženom paronama. V 24 políčkach nájdete to najlepšie z Douglas kolekcie v hodnote cez 300 euro. V ponuke sú aj klasické kocky plné makeupu, beauty a skincare značky Douglas. Cena sa pohybuje okolo 30 €. 

Ako prvý v tom roku som objavila adventný kalendár z Yves Rocher.  Je navrhnutý tak, aby odrážal štýl a motto našej značky - obsahuje teda vysoko kvalitné výrobky v hodnote 45 € a zároveň je k dispozícii za dostupnú cenu. Krabica bola vyrobená nielen z recyklácie našich obalov, ale môžete ju aj znova použiť. Avšak príde mi dosť malý.

Makeup Revolution má tento rok len jeden adventný kalendár. Tohtoročný obsahuje 25 exkluzívnych kozmetických produktov a doplnkov, a to ako osvedčených obľúbených kúskov, tak aj úplných noviniek. Jeho cena je okolo 48 €.

Radosť si určite spravíte aj s adventným kalendárom NYX Professional Makeup Diamonds & Ice . Balíček plný make-up kúskov ako darček vždy poteší. Je vo veľmi podobnom zložení ako pominulé roky, čo znamená, že si v kalendári opäť nájdete rôzne produkty na pery, očné tiene, ale po novom aj nejaké produkty na pleť. 

Asi najfarebnejší a pre mňa najkrajší designovo adventný kalendár je od Lushu.Má dve verzie. Jedna obsahuje 24 produktov (103€)  a druhá obsahuje 12 výrobkov (245€) do sprchy, na telo.

Posledný adventný kalendár, ktorý by som vám chcela ukázať je od lookfantastic. Obsahuje až 25 skvelých produktov rôznych značiek. Určite si naň brúsi zuby nejedna kozmetická maniačka, avšak nikde som ho nenašla dostupný. Snáď sa to do decembra ešte zmení. Jeho cena je 95€.

Ktorý sa vám páči najviac ? 

2 komentáre:

  1. Predpokladám, že kalendáre ste osobne neskúšala, čo je škoda, recenzia by bola zaujímavejšia.. Čo sa oplatí a čo vôbec. Taktiež ste uviedla kalendáre, ktoré sa u nás nedajú zakúpiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Adka, máte pravdu neskúšala som ich, ale chcela som mojim čitateľkám ukázať čo je na trhu nové a čo zaujalo mňa. Jediný kalendár, ktorý sa nedá kúpiť je ten z lookfantastic, pretože je vypredaný, ostatné sú všetky dostupné. Určite ich nájdete na internete v slovenských eshopoch či v kamenných predajniach.

      Odstrániť

Používa službu Blogger.