Líčenie s nádychom Vianoc

Vianoce pomaly, ale isto už klopú na dvere. Počas vianočných sviatkov sa všetko naokolo ligoce a žiari. Všetci ich trávime v kruhu rodiny a najbližších. Je to asi najčarovnejšie obdobie v roku a každá z nás by chcela vtedy zažiariť. Okrem toho, že musíme mať všetko krásne upratané, nachystané a vyzdobené, nemali by sme zabudnúť ani na seba a cítiť sa počas týchto sviatkov výnimočné a krásne. Veď si to predsa zaslúžime. V dnešnom článku vám ukážem jednoduché vianočné líčenie, ktoré vykúzlite s novinkami trendITUP z DM Drogérie

Ako prvé som si aplikovala Avon care denný pleťový krém s vitamínom C a vitamínovým komplexom, ktorý sa veľmi rýchlo vstrebe a je perfektný pod makeup. Kým sa pleť "napapá" krémom, tak začneme očami. Na celé viečko som dala korektor trendITUP Rosy Touch v odtieni 010, ktorý bude v tomto prípade slúžiť ako podkladová báza, aby tiene dobre držali. Do záhybu oka použijem svetlo hnedý tieň z paletky Revolution Re-Loaded Palette - Iconic Vitality, ktorý som rozblendovala a do vonkajšieho kútika som zase dala tmavo hnedý tieň. Následne som zobrala spomínaný korektor a spravila na pohyblivom viečku cut crease. Posledný tieň, ktorý som použila bol zlatý práve z tej paletky. Nasledovala čierna linka a špirála trendITUP Lah Allure v odtieni 010. Objemová maskara je vhodná aj pre dámy, ktoré nosia kontaktné šošovky. Pekne riasy zafarbí, dodá im maximálny objem. Avšak ak vyjdete von a je vlhko, tak sa maskara rozmazáva a zliepa mihalnice. 

Prirodzenú pleť bez nedokonalostí dosiahnete trendITUP makeupom Rosy Touch. Ja mám odtieň 010. Veľmi jemný a dlhotrvajúci makeup s variabilnou krycou schopnosťou. Dodáva pleti svieži, prirodzený a zdravý vzhľad. S výživným kolagénom intenzívne vyživuje a hydratuje pleť. Je vhodný pre každý typ pleti. Zapracovala som ho novou hubkou na makeup Ebelin. V DMkách majú nový stojan, asi je to limitovaná edícia, v ktorej nájdete hubku, ale aj nové štetce. 

Na kruhy pod očami a nedokonalosti, ktoré makeup nezakryl som použila vyššie spomínaný korektor. Celé som to zapúdrovala Expert fixačným púdrom tiež od trend It Up, ktorý veľmi dobre fixuje. Na líčka som použila lícenku Rosy Touch Duo v odtieni 010, ktorá obsahuje 2 farebné tiene. Je veľmi dobre pigmentovaná a na líčkach vyzerá úžasne. 

Na pery som nepoužila žiadny rúž, ale použila som novinku lesk na pery trend It Up Roller Baby, ktorý je transparentný, vyživujúci, veľmi pekne vonia. Dodáva perám prirodzený lesk. Má praktický roll-on aplikátor s ochladzujúcim efektom. Majú ich vo viacerých odtieňoch, takže určite nájdete svojho favorita. 

1 komentár:

Používa službu Blogger.