Blogerka v drogérke 11/2020

 Komu už chýbala blogerka v drogérke ? Minimálne mne jeho príprava určite. Ku dnešnej si pokojne spravte kávu alebo čaj, nejaký snack a pohodlne sa usaďte, pretože som si pre vás pripravila plno zaujímavých produktov novej aj nenovej kozmetiky, ktorú som si buď kúpila alebo dostala ako PR balíček. 

Začneme vianočnou novinkou, ktorú mám z yves-rocher.sk. Určite ste si všimli ich krásne limitované edície Zimné jablko a Polnočné plody.  Mojou nevyhnutnosťou počas zimy sú krémy na ruky a balzamy na pery, ktoré väčšinou používam práve z yves-rocher. Krém na ruky z edície Polnočné plody vás určite uchváti svojim krásnym ružovým obalom. Je obohatený o bio bambucké maslo a makadamiový olej. Jeho jemná textúra so sladkou vôňou červených bobúľ zanecháva ruky hebké a dokonale hydratované. Brusnice a pupene čiernej ríbezle evokujú štipľavú sladkosť červených bobúľ, ktorú túto vôňu zanechávajú nezameniteľnou. Štipľavú sladkosť červených bobúľ vám okrem krému na ruky pripomenie aj balzam na pery, ktorý má vysoko vyživujúce schopnosti. Vôbec pery nevysušuje. Po použití sú vláčne a dokonale hydratované. Ako darček som dostala miniatúry sprchového gélu, krému na ruky z tejto rady a špongiu. 

Z yves-rocher.sk som si ešte zobrala domov aj čistiaci gél na ruky, ktorý sa perfektne hodí do kabelky, ak často cestujete alebo ako ja chodíte do školy a potrebujete mať ruky čisté. Gél čistý ruky bez použitia mydla alebo body. Umožňuje dokonalú hygienu rúk. Sladká vôňa zanechá na vašich rukách príjemný pocit sviežosti. 

Pri vianočných limitovaných edíciách ostaneme, pretože som v DM Drogérii objavila nový krémový Balea sprchový gél Sense of Magic. Píšu o ňom, že je to jesenná vôňa, ale mne to skôr pripomína Vianoce. Avšak má krásnu ovocnú sladkú vôňu lesných malín, čučoriedok a teplej vanilky. Jemne ošetruje pokožku, dodáva jej hydratáciu a hebký pocit. Ošetrujúce zloženie zloženie s vitamínom E bez mikroplastov je zároveň vhodné aj pre citlivú pokožku. Navyše z tejto rady Sense of Magic nájdete aj iné produkty ako napr. čistiaci gél na ruky, gél na holenie či dezodorant v spreji. 

Prejdeme na dekoratívnu kozmetiku, z ktorej mám trošku viac noviniek. Veľmi dlho som v drogériách obzerala Maybelline tekuté ruže SuperStay Matte Ink, až jedného dňa mi 2 z nich doniesla krstná. Odtiene, ktoré môžete vidieť na fotkách sú .... a ..... Majú dlhotrvajúcu krémovú textúru, veľmi dobrý aplikátor, pomocou ktorého jednoducho, rýchlo a hlavne precízne nanesiete rúž. Vysoko pigmentované rúže pery nevysušujú, ale zanechávajú ich krásne šťavňaté po celý deň. 

Pred nedávnom pri prišiel balíček z DM Drogérie plná noviniek značky TrendItUp. Na trhu majú nový Make-up Rosy Touch v odtieni 010. Obsahuje výživný kolagén pre hydratáciu. Jeho spoločníkom je korektor Rosy Touch taktiež v odtieni 010. Oba produkty nájdete vo viacerých odtieňoch či už so žltým alebo ružovým podtónom. Prirodzenú farbu získate lícenkou Rosy Touch Duo, ktorá obsahuje 2 farebné odtiene. Predposledným produktom je lesk na pery Roller Baby, ktorý môžete nájsť v drogérii v troch odtieňoch. Ja som dostala odtieň 010 a nevydržala som, musela som ho vyskúšať. Neskutočne krásne vonia a na perách máte pocit ako keby ste mali obyčajný balzam. Posledným produktom, ktorý som si našla v balíčku bola Maskara Lash Allure, ktorá by riasam mala dodať objem. Na všetky tieto produkty sa môžete tešiť vo vianočnom líčení, ktoré vyjde onedlho. 

Posledným a najkrajším balíčkom, ktorý mi prišiel od rottenschlager.com. Našla som si parfumovanú vodu, ktorú som strašne dlho chcela Betty Barclay Tender Love. Krásna, romantická, sladká vôňa. 

Vyskúšali ste už niektorí z týchto produktov ? 

1 komentár:

  1. Na ake prilezitosti nosis ruze, ked teraz vsade musime mat ruska? Ja si obcas dam tie co uz mam doma - len tak po dome. Ale nove veru nekupujem.

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.