Všetko, čo potrebuješ, je láska

Článok vznikol v spolupráci s Betty Barclay Rottenschlager.com

Valentín 

Onedlho tu máme február a okrem toho, že sa mi skončí skúškové, spája sa mi aj so sviatkom sv. Valentína. Valentín. Sviatok zamilovaných. Čas, ktorý by sme mali stráviť s našimi milovanými polovičkami a prejavovať si lásku viac ako predtým. Pre niekoho to môže byť otravný sviatok, ale povedzme si, nie je láska predsa len krásna vec ? Nikdy som tento sviatok neoslavovala, ale veľmi sa mi páčia tie ružové, roztomilé, limitované, tematické veci, ktoré potešia každú ženu. Pripomínajú nám, že ľúbiť by sme sa mali stále, počas celého roka a nie je nič zlé na tom, keď to dáme najavo. Nie len 14.februára. 

Tender Love

Avšak, ak teda chcete svoju polovičku potešiť, mám tu pre vás jeden tip, ktorý poteší podľa mňa každú romantickú dušu a poteší aj čuchové bunky chlapa. Ešte pred Vianocami som dostala od Rottenschlager.com na vyskúšanie vôňu Betty Barclay, ktorá prišla na trh minulý rok. Nová vôňa Betty Barclay Tender Love vyžaruje pocity šťastia, mladosti, lásky a radostnú prítomnosť každého okamihu. Romantickú kompozíciu vône otvára svieža ľahkosť bergamotu a mandarínky. Kvetinové tóny rozvíjajú srdce vône a povzbudzujú ženu k snívaniu. Frézia, ktorá je tiež súčasťou vône je doplnená sladkými kvetmi jazmínu. Kompozícia vône končí vláčnym základom zloženým z ambry a pižma. 

Hlava : bergamot, mandarínka

Srdce : jazmín, frézia 

Základ : ambra, pižmo 

Tender Love som prvýkrát videla u Janky Hrmovej vo videu a tá ju vychválila. Ja musím len súhlasiť. Je to nádherná kvetinová a jemná vôňa. Vonia sviežo a celkovo pôsobí veľmi ľahučko a dievčensky. Má praktický flakón, ktorý sa zmestí do každej kabelky, je vhodná aj na cestovanie. Ak vám vyššie spomínané zložky veľa nehovoria, predstavte si jednoducho naozaj peknú mladistvú vôňu, ktorý je nevtieravá a jemná. Je presne stvorená pre všetky romantičky

Precious Moments

Vône Betty Barclay som vždy obdivovala, keď som brigádovala v drogérii a vždy sa mi páčili. Pod stromček som dostala Betty Barclay Precious Moments. Predstavuje pútavé tóny ľahkých sviežich a šťavnatých lístkov zladených s ovocnou zmesou čiernych ríbezlí a malín. Žiarivá nádhera odhaľuje v srdci vône s dynamikou kardamónu a ovocno-kvetinového buketu pivónie so zmyselne sviežou fréziou. Zloženie uhladzuje pižmo, jemné dreviny a delikátna kombinácia vanilky s karamelom. 

Hlava : čierne ríbezle, malina 

Srdce : kardamón, pivónia, frézia 

Základ : pižmo, dreviny, vanilka, karamel 

Je to nádherná kvetinová ovocná, veľmi jemná vôňa, vhodná aj na každodenné použitie. Vďaka praktickému flakónu sa vám zmestí naozaj všade a môžeme ho mať všade so sebou. 

1 komentár:

  1. Súhlasím, že Valentín je podľa mňa veľmi pekný sviatok. Niektorým vadí, pretože predsa sa ľúbime každý deň, tak načo je to dobré, ale napríklad ja mám rada akúkoľvek zámienku na oslavu a dávanie si darčekov a večeru a proste čas strávený spolu s pocitom, že je to niečo špeciálne. A voňavka je určite najkrajší darček, určite by som priateľovi nejakú kúpiť mohla, akurát teraz ako nikam nechodíme, tak ani voňavky veľmi nepoužívame, proste lockdown, haha. Ale mňa by voňavka aj tak určite potešila :).

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.