citovo o ženách & perlové detaily

A sú definitívne fuč! Vianoce, sviatky, povianočná nálada končia a s nimi aj čaro punčov, svietielok či sviatočných pesničiek. Ale je tu nový rok, nové vízie, túžby, sny a predsavzatia. Tak len dúfajme, že tento rok bude oveľa lepší ako ten predchádzajúci. 

Citovo o ženách 

My ženy robíme veľa zvláštnych vecí. Koluje o nás mnoho mýtov a povier aké sme nevyspytateľné tvory. Vraj dokážeme rozlíšiť viac farieb ako muži, máme pamäť ako slony a hovoríme viac ako naše silnejšie polovičky. No aj my, ženy, sme len ľudia. 

Vo vzťahoch, keď sme samé, v kúpeľni pred zrkadlom, pri vysávaní a v podstate tak celkovo, v živote. Začala som si to uvedomovať od kedy som dobrovoľne nasilu doma. Veľakrát sme urážlivé, hysterické, podozrievavé, prehnane žiarlivé. Vyžadujeme si pozornosť, chceme byť milované, krásne, sexy, sebavedomé. Niekedy sme smutné, podráždené, nervózne, niekedy pôsobíme zúfalo, inokedy zase vtipne alebo sme zamyslené a nevyzná sa v nás nikto. No aj napriek tomu nás muži milujú. Okrem toho zvládame milión úloh. Sme matky, dcéry, kamarátky, milenky, nákupné maniačky, tanečnice, agentky (veď viete, že niekedy sa ani FBI nechytá na naše "vyšetrovacie" schopnosti). 

A viete čo ? Som rada, že som sa narodila ako žena a nemenila by som, aj keď to má svoje výhody aj nevýhody. Od šiat, sukieň, podpätkov, zmyselného spodného prádla, rúžov, paletiek očných tieňov až po možnosť byť matkou a priviesť na tento svet nový život. Aj napriek všetkým našim vlastnostiam, výkyvom nálad nám Boh zoslal na Zem mimozemšťanov v podobe mužov, ktorí to všetko musia trpieť a aj tak bez nás nevedia byť. 

Perlové detaily 

Perly boli moderné, sú moderné a myslím si, že aj budú moderné. Keď som bola mladšia, tak sa mi veľmi nepáčili a nerada som ich nosila. No postupom času som si ich obľúbila. Sú veľmi jemným a ženským prvkom. Kedysi sa nosili len na ušiach, na krku či v podobe náramkov. No dnes sú úplne všade - na džínsoch, pulóvroch, teniskách, kabelkách, lodičkách či na sukniach. 

Na dnešných záberoch som zvolila pulóver s perličkami z bielej vlny, ktorý mám z bonprix.sk. Pulóver je veľmi elegatný, mäkučký. Materiál je veľmi príjemný, vôbec neškriabe, dobre sa nosí, ľahko sa kombinuje. Je to jednoducho zimný sveter, ktorý vás zohreje (občas aj prehreje), skvelo dokáže pokaziť vlasy, no ale aj tak si ho zamilujete. Môžete si k nemu obliecť čokoľvek, stále bude sveter/pulóver tým kúskom číslo 1, na ktorý všetkým padne zrak. 

Nohavice - H&M
Pulóver - bonprix.sk
Kabát - Gate 
Topánky - CCC 

2 komentáre:

Používa službu Blogger.