Blogerka v drogérke 5/2021

Priznávam sa - tento článok chcel byť na blogu už skôr, no čas mi so všetkými so všetkými školskými, domácimi a pracovnými povinnosťami ušiel tak rýchlo, že ani som sa nenazdala a už je tu jún. Opäť som raz vyskúšala nové produkty z drogérie, o ktorých vám musím dať vedieť. Niektoré sa stali mojimi veľkými láskami, iné zase naopak by som si už druhýkrát nekúpila. Tak sa teda pohodlne usaďte, dajte si kávu, čaj alebo víno a ja dúfam, že vám slnečný víkend ešte trošku spríjemním.
Vďaka Janke Hrmovej som si v DMke kúpila Balea pleťový sprej, nakoľko ho veľmi vychválila a nemohla som urobiť lepšie. Od kedy ho mám, tak si ho striekam na seba stále. Majú ho v troch verziách, ja som si zobrala sprej s jazmínom a so zeleným čajom. Môžete ho aplikovať na tvár, ale aj na telo. Má veľmi dobrý jemný rozprašovač. Príjemne osvieži pokožku, schladí ju a hydratuje. Odporúčam všetkými desiatimi. Za tú cenu sa naozaj oplatí. 
Pri skincare produktoch ešte ostanem, pretože značka Garnier má na trhu nové textilné masky. Nemám ich síce doma všetky, ale stihla som vyskúšať Skin Naturals Hyaluronic Aloe s obsahom aloe, ktorá veľmi dobre revitalizuje pleť a s kyselinou hyalurónovou dodá preti extra dávku hydratácie. Ďalej som vyskúšala Skin Naturals Vitamin C masku, ktorá prejasní pokožku a hydratuje ju. Navyše obsahuje aj vitamín C. Posledná maska je úplná novinka. Garnier Skin Narurals Vitamin C plátená maska s energizujúcim účinkom. Vyšli tri druhy, ale mňa najviac oslovila táto, nakoľko píšu, že by mala byť antistresová. Okrem iného aj hydratuje celkom dobre pleť, vyživuje a pleť je po nej krajšia a rozjasnená. 
Ak ma sledujete dlhšie, tak viete, že som milovala Essence Pure Skin Nose Strips čistiace prúžky na nos, ktoré rýchlo a jednoducho vyčistili póry na nose. Bohužiaľ ich prestali vyrábať. V DMke som našla niečo podobné. Síce nie sú tak dobré, ako tie Essence, ale čo to vyčistia. Reč je o Balea čistiacich prúžkoch na nos Hautrein. Obsahujú kyselinu salicylovú a čajovníkový olej. Nespôsobujú alergickú reakciu, ani tvár po nich nesvrbí. Hĺbkovo čistia póry v T-zóne, na nose a na brade. 
S príchodom teplých dní chceme vystaviť na obdiv aj svoje nohy. Už druhý rok používam Nivea spevňujúce tónovacie telové mlieko s koenzýmom Q10 a vitamínom E. Zlepšuje elasticitu pokožky už za 10 dní a postupne jej prepožičiava rovnomerné a prirodzené opálenie. Pokožka ostáva hydratovaná s letným nádychom. Je určená pre všetky typy pokožky a hlavne pre suchú a veľmi suchú pokožku. 
Pri značke Nivea ešte ostanem, pretože som si kúpila dve micelárne vody. Jedna z nich je Nivea Urban Skin Detox. Určite ju dobre poznáte. Obsahuje komplex MicellAir s výťažkom so zeleného čaju. Veľmi dobre odstraňuje make-up, hĺbkovo čistí pleť a zároveň jej dodáva aj taký matný finish. Je to jedna z tých micelárnych vôd, ktorá nezanecháva mastný film a nevyzeráte ako disco guľa. Druhá je Nivea dvojfázová expertná micelárna voda MicellAir Expert, ktorá sa stará o čistotu vašej pleti a odstránenie make-upu. Obsahuje extrakt z čierneho čaju a MicellAIR komplex, ktoré pokožku zbavia nečistôt aj vodoodolného make-upu. Pleť je dokonale čistá bez mastného filmu. 
Pred niekoľkými týždňami som dostala na testovanie dámsku toaletnú vodu Bohemian Romance od Betty Barclay. Je to veľmi jemná a ženská vôňa s ovocnými tónmi. 
Hlava : mandarínka, ružové korenie, hruška 
Srdce : konvalinka, ruža, jazmín 
Základ : cédrové drevo, kašmír, pižmo 
Flakón je veľmi jednoduchý, zdobí ho pierko s korálkou. Veľmi romantická vôňa plná ľahkosti a vitality. Určite odporúčam! 
S Avonom robím už viac ako rok, ale len teraz som sa dokopala k tomu vyskúšať radu Encanto. Konkrétne som vyskúšala telový sprej a telové mlieko Encanto Irresistible. Veľmi pekné vôňa maliny, frézie a heliotropu. Typická ženská vôňa, ideálna ne letné večery. Nič lepšie som si nemohla objednať. Telové mlieko celkom dobre hydratuje a rozvonia pokožku, Voňala mi celá posteľ. Telový sprej môžte hodiť do kabelky a stane vašim každodenným spoločníkom. 
Posledný produkt, ktorý vám chcem ukázať nie je kozmetika, ale je to bylinný čaj pre ženy Mivolis. Obsahuje kamilkový rumanček, medovku lekársku, alchemilku a rebríček. Všetky tieto bylinky sú známe tým, že sú pomáhajú pri menštruácii a problémami s ňou spojenými. Čaj je prispôsobený ženského organizmu, môžete ho používať aj v období menštruácie, pričom môžete vypiť niekoľko šálok denne. Ak máte problém aj s meškajúcou menštruáciou a viete, že nie ste tehotné, určite vám pomôže. Toto vám môžem odporučiť všetkými desiatimi. 

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov ? 

1 komentár:

  1. Hned ten pleťový sprej mě zaujal. Od Baley jsem něco podobného už měla a ve vedrech jsem to na sebe furt stříkala. Kdybych tu lahvičku našla, vsadím se, že tam toho ještě spousta bude, přišlo mi to jako bezedné balení :D A také se mi líbí to tonovací tělové mléko, asi si pro něj zaskočím taky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.