.chodba snov

Článok vznikol v spolupráci s bonami.cz a footshop.cz

Ako každé malé dievčatko, tak aj ja som v detstve snívala o tom, aké bude moje budúce povolanie. Chcela som byť naozaj všeličím. Kaderníčka, predavačka, speváčka, princezná, učiteľka, doktorka či recepčná v hoteli. Keď si na to teraz spomeniem, tak som bola naozaj kreatívne dieťa. No, všetko ma to po nejakej dobe omrzelo a dnes si neviem predstaviť, že by som robila niektoré z vymenovaných povolaní. Od malička ma bavilo aj baví navrhovanie a dekorovanie. Ak mi to moja peňaženka a schopnosti dovoľujú, tak stále niečo vyrábam, nakupujem dekorácie a premiestňujem celý dom. V dnešnom článku som si pre vás pripravila menšiu inšpiráciu ako si zariadiť chodbu snov. 

Chodba je vstupom do nášho domova, preto by nám malo záležať na jej vzhľade. Je vstupnou bránou do nášho bytu či domu a zároveň našou vizitkou. Pekná, zladená, ale zároveň aj praktická s dostatkom odkladacích priestorov. 

Neodmysliteľnou súčasťou chodby sú botníky. Malý a preplnený botník, z ktorého vypadávajú topánky nepôsobí veľmi esteticky, preto je dôležité vybrať si dostatočne veľký. Navyše treba dbať aj na materiál, z ktorého je vyrobený, nakoľko obuv je veľakrát premočená či znečistená. Praktické sú vysoké botníky, ktoré nezaberajú veľa miesta. 

Na bonami.cz nájdete navyše aj sety do chodieb, v ktorom je botník, skrine, vešiaky alebo aj zrkadlo. Skrine sú najlepšou voľbou do chodby, lebo odevy sú schované pred prachom a pred zvedavými očami návštevy.

Chodba bez zrkadla jednoducho nie je chodba. Hlavne, keď odchádzate z bytu či z domu a potrebujete sa skontrolovať, či je všetko tak ako má byť. Zavesené na stene či súčasťou setu. Môže príjemne oživiť celú miestnosť, ak zvolíte nezvyčajný tvar či veľkosť. Skvelými doplnkami do chodby sú napríklad aj stojany na vešiaky či vtipné rohožky, ktoré vyčaria úsmev vždy, keď sa na ne pozriete. Každú chodbu oživia rastlinky, či už živé alebo umelé. Je to len na vás. 

No a aká by to bola chodba bez topánok ? 

Na footshop.cz si môžete vybrať z množstva tenisiek a topánok na každú príležitosť a na na každé ročné obdobie. Rôzne farby, značky, tvary. Budete mať problém vybrať si len jedny. 

Vedeli by ste si vybrať ? 

1 komentár:

  1. Já už mám dokonce vybraný botník! :D Zařizujeme teď byt, tak je to celkem aktuální téma:)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.