.ženskosť & precious moments

Dnešný článok vznikol v spolupráci s Betty Barclay Fragfrances. 

Som anjel alebo diabol ? Ráno mačiatko a večer šelma ? Najskôr kráska a potom zviera ? Žena dokáže byť naozaj všetkým, čím si zaumieni. Raz jemná, inokedy dravá. Niekedy sexy, potom zase sladká. Každá z nás je iná. Každá máme svoje vášne, nálady, starosti, lásky, stranu postele či obľúbené opätky. Niekedy sme emotívne a rozplače nás aj reklama v televízore, z času na čas sme hysterické, občas žiarlivé.  Sme vďačné za každé jedno milé gesto, pekný úsmev či kompliment, ale na druhej strane si pamätáme aj tie nepekné veci a väčšinou si zapamätáme všetky detaily inkriminovanej udalosti a neváhame to daného človeku vo vhodnej chvíli pripomenúť. Zbožňujeme farby, kvety a čipku, vyžívame sa v spodnej bielizni a máme plné skrine oblečenia, ktorého sa nedokážeme vzdať. 

Vďaka čomu sa cítite žensky a príťažlivo ? Je to oblečením, prostredím alebo osobou, s ktorou práve ste ? Ženskosť má naozaj veľa podôb, tvarov či tvári. Môžeme ju nájsť vo vyžarovaní, správaní, ale aj v komunikácii, v úsmeve, v pohybe či v rozhodnutiach. Niektoré z nás sa cítia žensky každý deň, druhé zase len príležitostne a niekomu na tom vôbec nezáleží. Podľa mňa má každá z nás "výkyvy ženskosti". Mám dni, kedy behám len v rozťahaných teplákoch s veľkým tričkom, v ktorom vyzerám o desať kíl väčšia a potom sú tu dni, kedy sa chcem cítiť ako žena. Vtedy vyhrávajú šaty, sukne, pekná spodná bielizeň či napríklad len taká obľúbená voňavka.

Precious Moments 

Pamätáte si tento článok ? Okrem toho, že som vás zaviedla do očarujúcich uličiek Marakéšu, spomenula som vám aj novinku od Betty Barclay Fragrances. Pred pár dňami mi prišla od nich parfumovaná voda Precious Moments, ktorá nechá ženu zažiariť ako jagavý, mnohotvárny diamant. Je vhodná práve na výnimočné stretnutia a neopakovateľné zážitky. Predstavuje sa pútavými úvodnými tónmi ľahkých sviežich a šťavnatých akordov lístkov zladených s ovocnou zmesou čiernych ríbezlí a malín, ktorú dopĺňa kvetinová vôňa pivónie a svieža frézia. 

Hlava : čierne ríbezle, malina 

Srdce : kardamón, pivónia, frézia 

Základ : pižmo, dreviny, vanilka, karamel 

Parfumovaná voda je vo veľmi peknom, jednoduchom ružovom balení. Flakón zdobí ružový mašlička s diamantom. Je vhodná práve na romantické večery. 

Ideálne šaty na leto 

Každý rok sa mi stane, že mi v skrini pribudne taký kúsok, v ktorom by som aj spávala. Ten vyvolený, najviac nosený a najobľúbenejší. Toto leto sa mojím najobľúbenejším kúskom stali úpletové biele šaty s volánmi, ktoré mám z bonprix.sk. Sú z veľmi príjemného vzdušného materiálu, ideálnym na leto. 

Slamené doplnky sa nespájajú len s dovolenkou, ale sú veľkým hitom aj toto leto. Slamená crossbody kabelka so zlatými detailami je tiež z bonprix.sk. Podobné kúsky sa dajú kombinovať ako so šatami, tak aj s džínsami. 


Foto : Milan Alberti 

2 komentáre:

Používa službu Blogger.