TOP 5 produktov z DMky

Leto je samé o sebe veľmi špecifické obdobie. Kým cez zimu sa vyhrievame v teplej vani, v lete preferujeme skôr studenú sprchu. Opaľovanie, kúpanie, dovolenky, morská/chlórová voda či spotená pokožka sú faktory, ktoré nás ovplyvňujú. Práve kvôli nim v lete striedame a skúšame omnoho viac produktov ako cez iné obdobie. Okrem farebných drinkov a veselých klobúkov si urobte radosť aj tým, že si v týchto pandemických časoch prinesiete dovolenkové pocity do vlastnej kúpeľne. V dnešnom článku vám ukážem mojich TOP 5 produktov z DM Drogérie, ktoré som si toto leto zamilovala. Snažila som sa, aby bol každý produkt z iného "súdka", tak verím, že si každá/každý z vás nájde niečo, čo ju/ho poteší alebo inšpiruje! 

1. alverde NATURKOSMETIK 

So stúpajúcimi teplotami a vzdušným oblečením sa do popredia dostáva hladká pokožka. Holenie je malým tajomstvom každej ženy. Ak patríte medzi zástankyne klasického holenia so žiletkou, určite vyskúšajte ošetrujúci gél na holenie Sensitiv od Alverde. Po nanesení na pokožku vytvára jemnú penu pre príjemné holenie bez podráždenia a odporu. Obsahuje bio Aloe vera a rumanček. Gél je vhodný pre citlivú pokožku. Bez problémov oholíte oblasti bikín, podpazušia a nôh. Najväčšie plus je, že sa po ňom vôbec netvoria vyrážky. Balenie má 150 ml. 

2. Kneipp Šumivé tablety minerály pre ženy 

Na odporúčanie Janky Hrmovej som si kúpila šumivé tablety - minerály pre ženy od značky Kneipp. Obsahujú všetky dôležité minerály a vitamíny, ktoré podporujú správnu činnosť srdca, svalov, kostí či imunitný systém. Vápnik a horčík pre fungovanie kostí, svalov a srdca. Železo na podporu červených krviniek, jód na správne fungovanie štítnej žľazy. Zinok a vitamín C spolu s kyselinou listovou na správne fungovanie imunitného systému. Nikdy som neobľubovala tieto šumivé tablety, ale toto by som dokázala piť na litre. Majú fantastickú chuť manga a marakuje. Odporúčam všetkými dvadsiatimi. V balení nájdete 15 tabliet. 

3. Balea peeling a maska nohy Scrub & Care 

S príchodom leta prichádza aj čas bosých nôh. Zbavíme sa topánok, ponožiek a vytiahneme šľapky či sandále. Ako však dosiahnuť to, aby naše nohy v nich vyzerali super ? Pomocou nového peelingu a masky od Balei. Na prvý pohľad vás určite hneď zaujme obal. Ten je nádherný. Balenie je zložené z dvoch častí. V jednej časti je peeling, ktorý jemne odstráni odumreté čiastočky kože. V druhej časti je maska, ktorá chodidlá ošetrí a zanechá na nich vláčny pocit.  Ak ma sledujete dlhšie, tak viete, že ja neobľubujem kozmetiku, ktorá obsahuje kokos. Tento peeling a maska patria medzi pár produktov, keď mi vôňa kokosu nevadí. Okrem neho obsahuje aj bambucké maslo. Ak si chcete spraviť domácu wellness kúru pre vaše chodidlá, určite odporúčam kúpiť. 

4. Balea sprchové gély 

Veľmi obľúbené produkty u mňa, ale aj u vás sú sprchové gély od Balei. Krásne obaly, príjemná vôňa a ešte lepšia cena. Momentálne môžete nájsť v DMke Sprchový gél my summer paradise s vôňou broskyne a vanilkového extraktu a spchový gél vamos a la playa s vôňou dračieho ovocia a manga. Ešte majú jeden sprchový find me under the palmtrees s vôňou ibišteka a kokosu, ale ten sa mi veľmi nepáčil. Avšak ak zbožňujete vôňu kokosu, tak určite po ňom siahnite alebo po ktoromkoľvek inom. Doprajte si okamih uvoľnenia a pocit slobody a spravte si doma súkromnú oázu pokoja. 

5. Balea čistiace prúžky na nos Hautrein 

Tieto prúžky na nos ste už u mňa videli. Obsahujú kyselinu salicylovú a čajovníkový olej. Prúžky hĺbkovo čistia póry na nose, čele a na brade. Stačí, keď si naparíte tvár a nalepíte prúžok na mokrý nos, čelo alebo bradu, Necháte pôsobiť 15 minúť a pomaly prúžok strhnete. Nevyčistí úplne všetky póry, ale na prúžku čo to uvidíte. 

Malý bonus sú nálepky na nechty od Essence, ktoré som objavila tento týždeň v DMke s letnými dovolenkovými motívmi. 

Vyskúšali ste už niektorý z týchto produktov ? 

3 komentáre:

  1. Vidím viacero produktov od značky Balea a tiež ju mám veľmi rada :) Ja mám od Balei najradšej ich masky na tvár :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dmku a všetky jej rady mám neskutočne rada! Vždy ma baví prezerať si a skúšať rôzne novinky, nielen z rady Balea :) Sprcháče sú top, skvelý článok!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný článok. Baleu aj Alverde mám veľmi rada. Určite sa pozriem po tom géliku na holenie. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.