.ružová & batik

Posledné týždne tohto leta sú pred nami a mne sa nechce veriť tomu, že to tak rýchlo prešlo. Veď len pred chvíľou sa mi skončilo skúškové a o pár dní mám zápis do ďalšieho ročníka. Avšak nebudeme sa deprimovať, ale práve naopak zakončíme leto ružovo. A to doslova. Práve ružová je tento rok nesmierne trendy a ak ma sledujete už dlhšie, tak viete, že je to aj jedna z mojich najobľúbenejších farieb. Celé leto v cukríkových odtieňoch, kombinácia pastelových farieb s denimovými kúskami. Nájdete ju v každom kúsku dnešného outfitu. Aj v šatách, espadrilkách, hodinkách. 

Už minulý rok začalo veľa výrobcov predávať oblečenie s batikovanou potlačou. Viete čo to je ? Batika je výraz, ktorý pochádza od jávanského slova mbatik, čo v preklade znamená písanie voskom. Ide o techniku farbenia textílii, ktorá sa prvýkrát objavila v Egypte a v Číne a až neskôr prišla do Európy, kde si získala svoju popularitu. Batika je charakteristická výraznými farbami, zaujímavými geometrickými tvarmi, pestrofarebnými fľakmi, ktoré z každého oblečenia vyčaria originálny kúsok. 

Originálnym kúskom sú určite aj  tieto úpletové šaty, ktoré mám z bonprix.sk. Sú to také tričkové šaty bielo ružovo dymovo orgovánovej farby z veľmi príjemného materiálu. Tým, že sú také voľné, tak sú aj vzdušné, na leto ideálne. Ak ste však vysoké ako ja, tak si dávajte pozor na dĺžku, lebo mne sú tesne pod zadok. Na leto sú výborné. 

Poznali ste túto techniku ? 

2 komentáre:

  1. Batiku som si aj ja veľmi obľúbila a tiež mám batikované veci, ktoré rada nosím :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Batiku znám, nikdy jsem ji ale moc nemusela, každopádně se mi moc líbily mikiny v tomhle stylu od Verči Biasiol. Šaty ti moc sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.