Blogerka v drogérke 1/2022

 Dúfam, že vám minulý rok viac dal ako vzal, že vám naň ostanú len pekné spomienky a že v roku 2022 sa vám podarí splniť všetko, po čom túžite. Po dlhšej prestávke tu mám pre vás vašu obľúbenú Blogerku v Drogérku. Zhromaždila som pár produktov, ktoré som v poslednej dobe vyskúšala a chcem sa s vami podeliť o moju skúsenosť. 

Sprchovanie je náš každodenný rituál, ktorý je dôležitý rovnako tak pre naše telesné, ako aj psychické zdravie. Teplá sprcha nás zrelaxuje na konci náročného dňa, zatiaľ čo tá studená ráno prebudí naše telo zmysli. Mojimi obľúbencami pri sprchovaní sú sprchové gély od značky Balea. Momentálne majú v DMke hneď niekoľko noviniek. Ja som otestovala Magic Forest, ktorý má čarovnú rozprávkovú sladkú vôňu, Sweet Clementine s vôňou madaríniek a vanilkových kvetov, Frosted Cranberry s lahodnou vôňou brusníc a nádychom mandlí. 

Okrem toho som vyskúšala aj sprchové gély Dixi, konkrétne olejový s vôňou granátového jablka a pivonkový s vôňou kosatca. Oba sú určené na všetky typy pokožky. Čo však musím vyzdvihnúť, je ich vôňa, ktorá je nádherná. Ostane na pokožke aj keď vyjdete zo sprchy. 

Nedávno som práve v DM Drogérii objavila krémovo - olejový peeling na telo Argánové tajomnstvo od Kneipp. Je to veľmi vychvaľovaný peeling blogerkami či influencerkami, a tak som ho chcela vyskúšať aj ja. Odstraňuje odumreté bunky, zmenšuje póry a prekrvuje pokožku. Argánový olej hydratuje, spomaľuje starnutie pokožky a dodáva jej pružnosť. Olej z kamélie sa postará o regeneráciu a dlhotrvajúce zmäkčenie pokožky. Má hodvábne jemnú cukrovú štruktúru. No a tá vôňa, to je jedna báseň. Po použití sa nemusíte dodatočne natierať krémom. Pokožka je krásne hydratovaná a regenerovaná. Popraskaná koža zmizla a koža ostala jemná a hladká. 

Produktov na vlasy som nevyskúšala veľa, nakoľko teraz používam Elseve šampón na vlasy proti žltým tónom Color - Vive Purple a Elseve kondicionér na vlasy Dream Long a o tých som vám už v článku písala. Ak ma sledujete dlhšie, tak viete, že milujem pivónie a keď som zbadala v drogérii pivonkový šampón na vlasy Dixi, hneď som ho musela zobrať so sebou. Je určený na jemné vlasy a bez objemu. Mal by vlasom dodať objem, lesk, zbytočne ich nezaťažiť  a šetrne umyť. S tým všetkým súhlasím, ale mám pocit, že mi vlasy vysušuje. 

 Chcela som vyskúšať niečo, na hydratáciu vlasov, a tak som testovala Pantene PRO-V Hydratačný SOS sprej, ktorý sľubuje spomínanú hydratáciu. Po jeho použití by sa mali vlasy ľahšie rozčesať a mali by byť hladké. Nie som veľmi s týmto stotožnená, nakoľko vlasy sa mi rozčesávali ťažko a mala som pocit, že mi ich vysušuje. Jediné pozitívum je jeho vôňa, ktorá je kokosová a veľmi príjemná. 

Druhým produktom na vlasy je Garnier Botanic Therapy Honey&Propolis ošetrujúci olej v kréme pre veľmi poškodené a štiepiace sa vlasy obohatený o med a propolis. Vlasy sú lepšie vyživené od korienkov až po končeky. Stačí len, keď krém aplikujete na mokré vlasy, neoplachujte. Vlasy nevyzerajú poškodené, sú vyživené a krásne voňajú. 

Ak máte problém s objemom vlasom, odporúčam Schwarzkopf Taft Instant True Volume púder na vlasy. Vlasom dodá požadovaný objem a dokonalý tvar. Účes zafixuje a predlžuje jeho výdrž. Stačí len malé množstvo prášku nasypať do dlane a votrieť do vlasov. Vlasy nelepí.

V kúpeľni mi pribudlo pár toaletných vôd. Úplnou TOPkou je Versace Bright Crystal, o ktorej som vám písala v článku TU. Okrem nej sa mi zapáčila aj AVON Lucky Me for Her Eau de Parfum, kvetinovo orientálna vôňa, veľmi zmyselná, energizujúca vôňa vhodná na večery, večierky či na rande. Ďalšia z AVONU - Luck for Her Eau de Parfum, ovocno kvetinová vôňa, sladká, ženská, zmyselná, vhodná aj na bežné nosenie. 

Ktorá značka Vám napadne, keď sa povie kvalitná a cenovo dostupná kozmetika ? Určite to bude Catrice. Prvýkrát som vyskúšala paletku Catrice PRO Next - Gen Nudes, ktorá obsahuje 14 matných aj trblietavých tieňov, veľmi dobre pigmentovaných, s ktorými vyčarujete denné, ale aj večerné líčenia. Okrem toho sa v paletke nachádza aj zrkadielko. Okrem tejto paletky som z Catrice vyskúšala aj korektor True Skin High Cover v odtieni 010 - Cool Cashmere. Veľmi dobrý dlhotrvajúci matný korektor. Obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorý hydratuje očné okolie až po dobu 18 hodín. Vysokokrycí, vodeodolný korektor zakryje tmavé kruhy pod očami, vyrážky či začervenania. Odporúčam všetkými 10. 

Na odličovanie make-upu som začala používať Balea micelárnu čistiacu pleťovú vodu 3v1 s opunciou pre zmiešanú a citlivú pleť. Veľmi pekne odlíči, rozjasní pleť, ošetrí ju a upokojí. 

Už dlhšiu dobu je mojim spoločníkom aj čistiaci gél na ruky Sence of Magic od značky Balea. Bola to limitovaná edícia, asi ho už v DMkách nenájdete, ale ak ste si ho náhodou kúpili, tak mi dáte za pravdu, že vonia nádherne. Mám ho stále v kabelke a v týchto pandemických časoch je to "must have" produkt. 

Posledným produktom, ktorý vám chcem ukázať je prachovka s rukoväťou a náhradnými poťahmi od značky Profissimo z DM Drogérie. Ak ma sledujete na Instagrame, tak viete, že som testovala podobné prachovky od Swiffer a tie boli úžasné. Ničím iným neupratujem len s tým. Tieto prachovky od Profissimo sú tiež veľmi dobré. Môžete ich použiť na nábytok, radiátory, televízory, počítače, žalúzie... Perfektne zozbierajú prach a nestojí vás to skoro žiadnu námahu. 


Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov ? 

1 komentár:

  1. Z těchto produktů znám a pravidelně používám pudr na vlasy, buď přímo tento anebo od got2b či Balea. Souhlasím, že je to skvělá alternativa tužidla nebo laku na vlasy, které vlasy akorát nepříjemně slepují. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.