*valentínske líčenie

Keď po vianočných ornamentoch obchody zaplavia srdiečkové výzdoby, už všetci vieme, že sa blíži 14. február - sviatok všetkých zamilovaných. Niektorými obľúbený, inými nenávidený. Na to, aby sme svojej láske prejavili náklonnosť a vďaku za to, že JE, v podstate nepotrebujeme žiadnu špeciálnu príležitosť ani jeden určitý deň v kalendári. Napriek tomu však máme v deň sv. Valentína príležitosť svojho partnera rozmaznávať či všetkým svojím milovaným prejaviť viac lásky ako zvyčajne. 

S príchodom Valentína prichádza aj mnoho možností vytvoriť si dokonalé valentínske líčenie, s ktorým zažiarite pred partnerom alebo doma pred zrkadlom. Každá z nás chce vyzerať dobre či už s partnerom alebo bez partnera. Pripravila som si pre vás pekný elegantný look spolu s paletkou Catrice PRO Next-Gen Nudes

Ako prvé vás určite zaujme obal paletky. Vo vnútri sa nachádza 14 tieňov, medzi ktorými nájdete matné, trblietavé aj glitrové odtiene. Sú tak stredne pigmentované, ale dajú sa na viečku vrstviť. Je to priemerná paletka s ružovými a hnedými odtieňmi, ktoré pôsobia veľmi prirodzene a môžete ich ľubovoľne kombinovať. Vytvoríte s nimi pekný jednoduchý look. 

Ako prvé som použila podkladovú bázu od Dermacolu Pearl Energy, ktorá pleť rozjasní a vyhladí, Odporúčam podkladové bázy od Dermacolu všetkými desiatimi. Následne som aplikovala makeup  trend IT UP make-up rosy touch 010, ktorý som zapracovala hubkou od Ebelin. Nedokonalosti, začervenania a kruhy pod očami som zakryla Catrice korektorom True Skin high Cover v odtieni 010 Cool Cachmere. Je to vodoodolný korektor, ktorý navyše obsahuje kyselinu hyalurónovú. Všetko som zapúdrovala púdrom od Catrice All Matt plus v odtieni 010.  Keď je pleť pekne zjednotená, nastupuje Maybelline City Bronzer v odtieni 250 Medium Warm, ktorý má nádhernú vôňu čokolády. Dodá pleti svieži vzhľad. Na líčka som použila Flormar Terracotta Blush-On v odtieni Touch of Rose. Veľmi dobre pigmentovaná, dobre sa s ňou pracuje, nerobí fľaky. Obsahuje malé trblietky, ktoré pleť aj rozjasnia, takže rozjasňovač v tomto prípade nepoužijem. 

Prejdite na oči. Ako základ do záhybu oka som použila svetlohnedý odtieň INSTINCT. Následne som vonkajší kútik oka stmavovala odtieňov BRAVE. Na celé pohyblivé viečko som dala kombináciu tieňov BEAUTY a LOVE. Linku si namaľujem očnou linkou Hyper Precise All Day Matte Onyx a riasy namaľujem riasenkou Maybelline Lash Sensational Sky High

Na pery som použila ceruzku a tekutý rúž na pery od Catrice Matt Pro Ink v odtieni 060 I choose Passion, ktorý je veľmi dobre pigmentovaný, dobre sa s ním pracuje, nerozmazáva sa, zanecháva pery matné, hydratované. Na perách ho vôbec necítiť. 

Ako slávite Valentín vy ? 

1 komentár:

  1. Ta paletka je nádherná i to líčení! Já dostala paletku k Vánocům a úplně mě mrzí, že ji tolik nevyužiji, protože si líčit stíny neumím :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.