.pocity & ootd

Ani vlastne neviem, ako sme sa prehupli z januára do februára. Zbehlo to ako rýchlosťou blesku. No na druhú stranu som rada, že mi skončilo skúškové a nemusím riešiť poznámky, knihy, skriptá, prezentácie, termíny, meškania, plánovania,.. Aspoň pár dní mám čas sama pre seba na regeneráciu a prípravu na letný semester

O pocitoch 
Vždy, keď rozmýšľam, o čom vám napíšem článok, tak mám v hlave nekonečno myšlienok. Niektoré témy automaticky odsúvam, niektoré odkladám na ten správny čas. Niekedy vám píšem o sebe, o mojom živote, o veciach, ktoré ma trápia či o udalostiach, ktoré sa mi prihodili. Väčšinou sa tu prezentujem s úsmevom na tvári a nezvyknem vám písať, čo ma trápi. Veď koho by bavilo čítať články, ktorých majiteľka pôsobí večne depresívne
Svoje trápenia si asi každý človek necháva sám pre sebe a nechce, aby o nich niekto vedel. 
Ja som typ človeka, ktoré svoje negatívne emócie nevie hromadiť vo svojom vnútri. Aj keď sa snažím veľa vecí filtrovať a "nakopnúť" sama seba, nie vždy sa mi v tom darí. Keď sa mi niečo nepáči, som smutná, niečo ma trápi, preberám to vo svojom vnútri, "zožiera ma to", diskutujem o tom sama so sebou. No niekedy nepomôže ani to a potrebujem sa o tom s niekým porozprávať. V tých slabých slabých chvíľkach. keď sa vo mne všetko nahromadí. Keď sa vyrozprávam, väčšinou mojej mame, tak sa mi uľaví a všetko trápenie opadne zo mňa. Sem tam mi na to odpovie niečo múdre a starosti sa stratia.  

Všetci máme dobré aj zlé dni. Keď sa cítite zle, nie ste v tom sami. Nik na svete nemá dokonalý a prenádherný život, nech je jeho rodina, práce, byt, záľuby, auto, charakter navonok akokoľvek krásne. Sme len ľudia, z mäsa a kostí. Nenechajte sa zlomiť a myslite na to pekné. 

Ako to máte vy ? 

#ootd 

Tieto každodenné "casual" outfity do mesta, do školy či do práce, tie ja veru môžem ! Sú dni, kedy mám chuť byť naozaj za dámu so všetkým, čo k tomu patrí. Šaty, decentná blúzka v kombinácii so sukňou, výrazný rúž. To sú tie dni, kedy sa chcem cítiť príťažlivo a sexy. No, potom sú tu tie dni, kedy sa mi nechce nič, nieto mať ešte snahu byť "za peknú".  Legíny, mikina, drdol, tenisky a idem. Ale sú dni, kedy chcem byť upravená, ale neprehnať to. 

Víťazí jednoduchosť a na prvom mieste sú kúsky, ktoré sa mi osvedčili materiálom, strihom aj kvalitou. Čierne strečové džínsy mega streč sú z bonprix.sk. Sú z veľmi príjemného materiály, džínsovina nie je vôbec hrubá. Pekne sedia na postave. Majú stredne vysoký pás, no za mňa top nohavice. 

Na vrch som zvolila šedý pulóver a károvanú bundu, ktoré je extrémne mäkučká, pohodlná. Cítim sa v nej ako medvedík, ale toto je ideálny kúsok na zimu. 

2 komentáre:

  1. Hezky procítěný článek. Celou dobu, co jsem ho četla jsem to cítila s tebou😊Občas mám taky dny, kdy se cítím na nic, ale většinou se to snažím ventilovat něčím hezkým a zajdu si třeba pro svou oblíbenou kávu a nebo zavolám mámě, popřípadě za ní jedu. A bunda je skvělá!

    www.lifeordreamidiots.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.