.plavky tohto roka

Článok vznikol v spolupráci s manzara.sk 

Letná sezóna 2022 sa pomaly, ale isto blíži. Máte už tie svoje plavky ? Súčasná rozmanitosť produktov v módnom priemysle disponuje na módnom trhu veľkým množstvom obchodov a butikov s plavkami, taktiež niekedy je to pomerne husársky kúsok vybrať si tie správne. Pásikavé, klasické čierne, farebné, vzorované alebo umelecké, všetko je in. Túto sezónu sa môžete vyblázniť s farbami, s rôznymi prevedeniami, volánikmi a d tomu dobré doplnky a outfit na pláž či na kúpalisko bude za jedna ! V dnešnom článku som si pre vás pripravila pár tipov na plavky, ktorú môžu byť toto leto vaše. 

Bikiny sú presne tie plavky, ktorými nikdy nič nepokazíte a sú veľmi sexy. Mne sa najviac páčili tieto na fotke. Nestarnúcou stálicou a must-have kúsok každej fashionistky sú určite čierne plavky. Okrem nich som do tohto výberu zahrnula aj ružové bikiny, lebo ja ružovú zbožňujem a tieto majú zaujímavé viazanie. No a posledné, červené ma upútali volánikmi, ktoré môžu tiež super vyzerať. 

Prejdime na jednodielne plavky, ktoré zažili boom už minulý rok. Tento rok zostávajú v TOP voľbe a na trhu ich dostať už asi v každom obchode v najrôznejších prevedeniach. Jednofarebné, vzorované, s kovovými detailami,.. 

Posledné, ktoré by som vám chcela ukázať sú tankiny, ktoré ja veľmi nemám rada, nerada ich nosím, ale tieto v manzara.sk sú nádherné. Najmä tie červené. Slečna alebo pani na fotke má krásnu postavu a "plavky" jej dokonale sedia. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.