Blogerka v drogérke 3/2022

To, že je tu už jar asi každý z nás pocítil na vlastnej koži. Zhadzujeme vrchné vrstvy a odhaľujeme telo, ktoré by si žiadalo malú reštaurátorskú prácu. Dnes tu mám pre vás vašu obľúbenú Blogerku v drogérke za posledné obdobie. Zhromaždila som pár produktov, ktoré som vyskúšala a chcem sa s vami podeliť o moju skúsenosť. Tak sa pohodlne usaďte a prajem vám pekné čítanie. 

 Veľmi sa teším z toho, že som sa stala ambasádorkou pre značku Schwarzkopf pre tento rok. Ak ma sledujete na Instagrame, tak viete, že mi prišla od nich ich nová rada Gliss Aqua Revice pre normálne až suché vlasy. Šampón je veľmi dobrý. Skvelo vlasy umyje, nezaťažuje ich, vlasy sa nemastnia. Vlasy zanecháva lesklé a hebké. Okrem neho je výborný aj bezoplachový balzam pre rýchlu úpravu vlasov v spreji. Uľahčuje rozčesávanie a stará sa o dĺžky vlasov. Netreba oplachovať. V balíčku som si našla aj 7 sekundovú intenzívnu regeneračnú starostlivosť, s ktorou až taká spokojná nie som, nakoľko mám pocit, že mi veľmi mastnejú vlasy z toho a aj po vysušení mám taký efekt mokrých vlasov. Možno som spravila chybu pri oplachovaní. Ak s ním máte skúsenosť, tak mi napíšte dole do komentára. 

V drogériách nám pribudla aj novinka od Maybelline. Instant Perfector 4 v 1 matujúci make-up - podkladová váza, korektor, púder a BB krém. Začnem niečim pozitívnym a to je obal. Keďže je ružový, tak mňa zaujal hneď na prvý pohľad. Ďalším pozitívom je, že zanecháva matný finiš. A tu by som s pozitívami skončila. Nemá žiadne krytie, veľmi ho na tvári vidieť, extrémne zalieza do vrások a do pórov, zvýrazňuje suché miesta. Konzistencia je veľmi hutná, veľmi zle sa s ním pracuje. Za mňa je toto zlý produkt. 

Prejdime na kozmetiku z DMky, ktorú tak všetky zbožňujeme. V poslednej dobe som mala problém aj suchými rukami alebo som mala taký ako keby stiahnutý alebo skôr napnutý pocit na rukách. Môže to byť spôsobené počasím, nejakými vonkajšími faktormi alebo rukavice, ktoré teraz v labáku nosím skoro stále. Jediné čo mi na to pomohlo bol Balea krém na ruky s ureou. Zvlhčujúca starostlivosť pre suché a namáhané ruky. Intenzívne sa stará o ruky a pomáha pokožke viazať veľké množstvo vody. Hydratuje ich až na 24 hodín a zmierňuje pocit pnutia.  

Pri značke Balea ešte ostanem, pretože som vyskúšala Balea náplasti na akné Hautrein. Náplasti by mali mať antibakteriálny účinok, vysušovať akné a brániť podráždeniu pleti. Obsahujú kyselinu salicylovú a aktívne látky, ktorý sa uvoľňujú počas dlhšej doby a pôsobenia v mieste zápalu. Mne tieto náplasti neurobili absolútne nič. Mala som ich na tvári počas celej noci (cca 6-8 hodín) a čakala som, že aspoň trošku zápal ustúpi a počas dlhšieho používania "akeň" zmizne úplne. Nestalo sa vôbec nič, takže za mňa sú toto zbytočne vyhodené peniaze. 

Posledný produkt značky Balea je očný roll-on Aqua. Je to masážna gulička, ktorá príjemne ochladzuje a stimuluje mikrocirkuláciu očného okolia. Poskytne dlhodobú hydratáciu. Je veľmi ľahučký, rýchlo sa vstrebáva a nemastí pokožku. Obsahuje extrakt z rias, provitamín B5, vitamín E. Veľmi dobre zmierňuje opuchy očí, opuchy a chráni pokožku pred vplyvmi prostredia. 

Prejdime na dekoratívnu kozmetiku a to tu mám novú vodoodolnú maskaru Catrice Pure Volume v odtieni 010 Black. Je obohatená o mandľový olej a ricínový olej. Okrem toho je vysoko pigmentovaná. Mala by dodávať intenzívnu plnosť, hustotu a objem, s čím sa nesúhlasím. Riasy mi zlepila, žiadny objem. Po pár hodinách sa mi začala droliť pod očami. 

Určite ste si všimli v Teta drogériách a v 101 Drogériách nové laky od Gabriella Salvete z limitovanej edície Flower Shop. Konkrétne tento je v odtieni freesia. Krásna ružová farba, vhodná na jar. Stačia dve vrstvy laku, aby ste dosiahli intenzívnu pigmentáciu. 

Mojou stálicou v kozmetickej taštičke sú aj odličovacie tampóny Ebelin vyrobené zo 100%, ktoré majú teraz v novom obale. Sú mäkučké, veľmi jemné. 

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.