Le Mini Macaron - úprimná recenzia

Ruky vedia veľa napovedať o tom, ako sa žena o seba stará. Upravené nechty sú vizitkou ženy a známkou jej elegancie a ženskosti. Častokrát slúžia ako plátno, na ktorom sa premietajú pocity a nálady. V zime sa hráme s lakom na nechty v tlmených odtieňoch a s trblietkami, zatiaľ čo v lete bývajú nechty pestrejšie. Dlhé, krátke, upravené, špinavé, umelé či prirodzené. Je jedno, aké ich práve máme, aj tak všetky túžime po jednom - mať ich pekné. Asi neexistuje žiadna, ktorá by nechcela mať svoje nechty vždy tip-top

Ak máte trochu trpezlivosti, dokonalú gél-lakovú manikúru si viete spraviť aj samé v pohodlí domova. Pred pár týždňami mi prišla výhra od Le Mini Macaron v podobe luxusného setu na gélovú manikúru Maxi La Vie En Bloom. Nad tými sadami a lakmi ochká a achká asi každá baba. Keďže ja si robím nechty sama, táto sada ma veľmi potešila a hneď som sa pustila do testovania. 

Sada obsahuje maxi veľkú LED lampu v tvare makrónky v krásnom ružovom lesklom odtieni, 4 menšie gélové laky v odtieňoch Black Lily, Pink peony, Cherry Blossom, French Gardenia; pilník, zatláčač kožičky, USB kábel, 20 obrúskov na odstránenie gélu, púzdro LMM a krásne kvetinkové balenie. 

Ako na to ? 

Pred samotnou aplikáciou musia byť nechty čisté a odmastené. Môžete použiť aj obrúsky originál od LMM na odstránenie gélovej manikúry. Nezabudnite si tiež upraviť nechtovú kožičku. Teraz môžete naniesť prvú veľmi veľmi tenkú vrstvu gél laku. Musí byť naozaj ultra tenká až polopriesvitná. Na lakovanie treba trochu cviku.  Aj ja, čo viem s klasickým lakom vytvoriť krásne nechty, som si musela zvyknúť. Gél laky sú oveľa hustejšie a pracuje sa s nimi odlišne. Takisto si dávajte pozor na vzduchové bublinky. 

Makarónik stačí zapojiť cez USB kábel a môžete si manikúru robiť viac-menej kdekoľvek. Je to zábava, teda aspoň pre mňa, keďže sa v manikúre vyžívam a je to pre mňa relax. Prsty strčíte do makarónika, zapnete tlačidlo, počkáte 30 sekúnd v malej lampe, 60 sekúnd vo veľkej lampe (lampa sa vypne sama) a hotovo. Veľmi sa mi páči, že vďaka LED svetielku sa lak zocelí a nemusíte čakať hodinu, kým lak na nechtoch uschne. 

Odstránenie 

Pri odstránení gél-laku potrebujete špeciálne obrúsky na odstránenie semi-permanentného laku. Vložte prst tak, aby sa na nechte nachádzala navlhčená strana. Nechajte pôsobiť 10 - 15 minút a lak sa prirodzene oddelí. Pomocou nástroja pritlačte a poodstraňujte zvyšky laku na krajoch. Veľmi dobrým pomocníkom je aj alobal. Gél - lak môžete taktiež dať dole pilníkom. Iné metódy nefungujú, takže s klasickým vatovým tampónom a odlakovačom nepochodíte. To je pre mňa jeden z mínusov. 

Môj názor 

LMM gél-lak sa mi začal kaziť už po 5 dňoch. Myslím si, že to mohlo byť spôsobené tým, že som ich robila prvýkrát a aj keď som sa snažila dávať tenké vrstvy, asi bolo treba robiť ešte tenšie. Gél-laky síce rýchlo uschnú, čo je super, ale celý ten proces 15 minút netrvá. Mne to trvalo oveľa dlhšie. Po nanesení 3 vrstiev laku, mi aj tak nechty presvitali. Ak si náhodou nanesiete lak na kožičku okolo nechtu, neviete ho dať dole ničím, len zoškrabaním. 

No, ale LMM má aj svoje pozitíva. Majú krásne odtiene, veľmi pekné vyzerajú na nechtoch. Laky aj obrúsky neskutočne krásne voňajú. Po vytvrdnutí sú nechty krásne pevné. 

Uzavrela by som to tak, že musím vychytať ten správny postup. Dávam im ešte šancu. Ak máte skúsenosť s Le Mini Macaron, tak mi určite napíšte dole do komentára. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.