.rozlúčkový

 Po návrate z Turecka som sa tešila, ako si užijem ešte posledné teplé dni, moje jemné cappuccinové opálenie, ako vynosím letné veci, ktoré so nakúpila a ako strávime pár večerov na letnej terase. Nič z toho som nestihla. Šaty ostali v skrini, opálenie zmizlo ani neviem ako a dnes pridávam príspevok s titulom "Ahoj leto! Vidíme sa o rok.". S letom sa mi lúči ťažko, ale teším sa na tú pravú jeseň. Obrovské oranžové tekvice, teplé čaje s medom, gaštany, lístie pod nohami, huňatá deka, vlnené ponožky či pletené svetre. Kým to začne v plnej sile, dúfam, že sa dočkáme aj nejakého babieho leta

Späť do školy 

S odchodom leta prichádzajú aj prvé školské dni, ktoré už niektorí z vás majú za sebou. Moje prvé školské začínajú od budúceho týždňa. Väčšinu polovicu školských dní mám už za sebou a trochu ma desí predstava, koľko málo mesiacov ma delí od "veľkáčského" sveta. Nieže by som v ňom teraz nefungovala, ale je to iné, keď človek chodí do školy. Tento akademický rok ma čaká písanie bakalárskej práce a ani potom aj štátnice. Ostáva mi len dúfať, že sa na mňa v tej škole niečo nalepí, nech to zvládnem ľavou zadnou. 

OUTFIT 

Do tohto saka som sa zaľúbila hneď, ako som otvorila balíček od fashionista.eshop. Biele sako mi v šatníku veru chýbalo. Ako však skombinovať džínsy tak, aby ste vynikli v dave ? Skúste siahnuť po modro - bielej kombinácii ako ja. Modré džínsy a biela blúzka. I keď to znie tak obyčajne, stačí outfit doplniť trendy bielym sakom so zlatými detailami. Džínsy mám tiež z fashionista. eshop, kde majú oveľa viac zaujímavých kúskov a novú jesennú kolekciu

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.