Blogerka v drogérke 9/2022

Tohtoročná jeseň k nám dorazila v naozaj veľmi chladnom počasí. Dni sú kratšie, slnečné lúče slabšie, noci chladnejšie. Nemení sa len príroda, ale mala by sa zmeniť aj starostlivosť o našu pleť. Pre našu pokožku znamená jeseň čas regenerácie. Teplotné zmeny, hormonálne výkyvy či zmeny hladiny minerálov v krvi sú zodpovedné za suchú pleť, nečistoty či pocit napätia pokožky. V dnešnom článku som si pre vás pripravila vašu obľúbenú blogerku v drogérke, tak sa pohodlne usaďte a prajem vám pekné čítanie. 

Naše vlasy sú na jeseň mimoriadne citlivé. Sú namáhané, často sú spúšťačom vypadávania vlasov, mastných korienkov či vysušených končekov. Potom vlasy pôsobia neupravené, zničené či slabé. Pred pýr týždňami mi prišiel na testovanie rad Garnier Botanic Therapy Oat Delicacy. Celý rad obsahuje ryžový krém, bio ovsené mlieko, hypoalergénne zloženie. 

Šampón intenzívne hydratuje, upokojuje vlasovú pokožku a krásne prevonia vlasy. Upokojujúci šampón je určený pre jemné vlasy a pre citlivú pokožku. Kondicionér sa dokonale stará o vlasy. Chráni a upokojuje vlasy, uľahčuje rozčesávanie vlasov. Neobsahuje silikóny ani umelé farbivá. 

Tento mesiac mi od Schwarzkopfu prišiel na testovanie Schauma šampón a kondicionér 2v1 Rose Oil, ktorý je určený pre matné vlasy, ktoré sa ťažko rozčesávajú. Vlasy ostávajú vláčne, jemné, hebké. Šampón má klasickú šampónovú konzistenciu svetlo ružovej farby, nádherne vonia. Za mňa super šampón za super cenu. 

Okrem toho som testovala aj Schwarzokopf suchý šampón My Darling Dry Shampoo. Ja veľmi suché šampóny nepoužívam, lebo mi nedržia na vlasoch a vôbec mi neúčinkujú. Tento by mal rýchlo absorbovať nadbytočný kožný maz z povrchu vlasov, čo im dodáva svieži vzhľad a vizuálny objem. Veľmi pekne vonia, nezanecháva na vlasoch biele fľaky a musím povedať, že celkom aj funguje. 

Prvýkrát som mala možnosť vyskúšať značku 4711 Remix Cologne Neroli. Je to veľmi pekná kvetinovo - ovocná vôňa. Kúpite ju aj v DM Drogérii. Viac vám však prezradím o nej v ďalšom článku. 

Posledný produkt z kozmetiky tu mám lak na nechty s-he colour&style v odtieni quick'n Crazy, čo je taká veľmi pekná staroružová. Zanecháva štýlový gélový efekt a lesk. Laky od S-he majú veľmi dobrú pigmentáciu, dobre sa nanášajú, majú dobrý aplikátor a čo som bola prekvapená, rýchlo schnú. Praktické mini balenie je ideálne a zmestí sa do každej kabelky

Od beauty produktov prejdime na produkty do domácnosti. Vlhčené utierky sú niečo, čo miniete určite. Tieto univerzálne od Denkmit majú krásnu sviežu vôňu. Radosť upratovať. Praktické balenie využijete doma aj na cestách. Ja ich mám aj na internáte. Čistá a osviežujúca vôňa príjemne prevonia každý priestor. 

Dezinfekčný sprej od Denkmit som tiež kúpila na internát, lebo človek nikdy nevie.. Dezinfikuje všetky umývateľné povrchy, textílie a predmety veľmi rýchlo a spoľahlivo. 

Vonná súprava od značky Profissimo s vôňou citrónu a grapefruitu navodí príjemnú atmosféru a vôňu v každej domácnosti. Difúzer s ratanovými tyčinkami naplní miestnosť dlhotrvajúcou ovocnou vôňou. Čím viac tyčiniek použijete, tým intenzívnejšia vôňa bude. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.