.o rozhodnutiach & Remix Cologne 4711

Jeseň je v mojich očiach nádherné ročné obdobie. Je len začiatok októbra a okolie už hrá farbami. Nie je príliš teplo, ani príliš zima a prechádzky mestom či prírodou majú úplne inú atmosféru. Najviac si asi užívame dni, kedy je počasie viac "babie", než typicky jesenné. I keď pripúšťam, obliekanie je trošku náročnejšie, keď ráno skoro zamrznem a poobede zhadzujem zo seba oblečenie. No sú tu tiež tie milé veci ako oranžové tekvice, ktoré som už naukladala všade, kde sa dalo, teplé čaje s medom, teplá deka, vlnené ponožky, gaštany, listy pod nohami či pletené svetre, ktoré na nás pozerajú z každého výkladu. 

Nemala som dnes v pláne mudrovať, ale niekedy je dobré zamyslieť sa nad životom. Moja mama zvykne hovoriť, že to, čo má prísť, príde. Vraj je všetko vopred dané a veci sa dejú tak, ako sa diať majú. Zvyknem to hovoriť aj ja a tým sa v niektorých situáciach upokojovať. I keď nepopieram, niekedy rozmýšľam nad tým, čo by bolo keby.. Keby som išla na inú vysokú školu, keby som nezačala s blogovaním, keby som odišla do zahraničia, keby som si dala prefarbiť vlasy na čierno,... 

Nuž, život plynie, veci sa dejú a rozhodnutia sa realizujú. Tie sú niekedy dobré, inokedy horšie. Zvyčajne robíme desiatky rozhodnutí každý deň - čo jesť, čo si obliecť, s kým sa stretnúť, či vstať z postele, ale v nej ešte chvíľu ostať, či sa usmiať na smutného človek, ktorého stretneme, alebo chodiť sfučaná/ý na celý svet. 

Keď som chodila na strednú školu, ešte v maturitnom ročníku som nevedela, že čo ďalej. Nakoniec som sa rozhodla pre fyzioterapiu a skončila som ako laborantka. kde som najspokojnejšia. Asi mi nebolo súdené byť "fyzoš" a už vtedy som mala niekde napísané, že budem v laboratóriu vyšetrovať vzorky. Nikdy by sa mi o tom ani nesnívalo. Stále tvrdím, že to bolo to najlepšie, čo sa mi mohlo stať. Život je o dobrých rozhodnutiach. Alebo tiež o tých, ktoré nám zmenia život. Netreba však nič ľutovať, pretože každá skúsenosť vie posunúť človeka vpred. Možno časom a zozbieraním skúseností sa naučíme rozhodovať sa správne hneď na prvýkrát. 

Remix Cologne Neroli 4711

Pred pár týždňami mi prišla od rottenschlager.com nová vôňa Remix Cologne Neroli 4711. Parfémy 4711 majú pomerne špecifické pomenovanie. Pôvodne táto značka vznikla v Nemecku a práve ono číslo bolo číslo domu rodiny, ktorá vymyslela túto značku. 

Vďaka týmto voniam sa nemusíte báť, že netrafia vašu náladu. Vône Remix Cologne nájdete v troch variantach - neroli, lemon a grapefruit. Na každý deň si môžete zvoliť iný citrus. Práve táto, ktorú som dostala má krásne kvetinovo - ovocné tóny mandarínky, broskyne a neroli. Páči sa mi jej praktický flakón, ktorý sa zmestí do každej kabelky a tiež fakt, že nestojí celý majetok. Veľmi pekná vôňa, nie je príliš sladká, ale o to zaujímavejšia. 

Hlava : neroli, mandarínka, broskyňa 

Srdce : pomarančový kvet, pralinka, jantárové drevo 

Základ : pačuli, vanilka, suché drevo. 

OUTFIT 

Dnešný black&white outfit tvorí krásna pepitová košeľa, ktorú mám z fashionista.eshop, kde majú veľmi peknú jesennú kolekciu nie len svetrov, ale aj kabátov, nohavíc či šiat. Má klasicky golier, dlhé rukávy s gombíkmi a dve predné vrecká. Je to taká hrubšia košeľa, skôr kabátik stvorený na toto obdobie babieho leta. Oživí každý jesenný outfit. 

1 komentár:

  1. Veľmi pekne napísané. Aj ja sa niekedy zamýšľam že čo by bolo, keby som ostala v anglicku. Možno by som bola niekde inde než som. Ale viem že by mi to nedalo to šťastie ktoré mi dávajú moje deti. Inak tá bundička je veľmi pekná :)

    HOW TO WEAR BIZNISS TROUSERS

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.