Blogerka v drogérke 11/2022

 Farebné listy na stromoch, ale aj na zemi, sychravé počasie, zriedkavé slnečné lúče. Jeseň je v plnom prúde a s ňou prichádza aj obmena šatníka. Nemôžeme, ale zabudnúť ani na obmenu nášho líčenia. Jesenná sezóna má svoje trendy aj beauty svete. Zhromaždila som pár produktov, ktoré som v poslednej dobe vyskúšala a chcem sa s vami podeliť o moju skúsenosť. Tak sa pohodlne usaďte a prajem príjemné čítanie. 

Sprchové gély od Balei nesmú v Blogerke v drogérke chýbať. Určite ste všimli, že v DM Drogériách sú nové limitované edície a to glossy Touch s vôňou čerešní a elegantného santalového dreva, soft Feeling s vôňou mandlí a jemných kvetov bavlny a tretí sprchový s vôňou sliviek a mandlí. Všetky tri majú krémovú konzistenciu, Ja ich kupujem pravidelne a som s nimi spokojná.  Jemne čistia a ošetrujú pokožku. 

Z vlasovej kozmetiky mi v kozmetickej taštičke pribudlo viac produktov. Počas októbra a novembra mi ako ambasádorke prišli dva balíčky od Schwarzkopf. V prvom balíčku som si našla 3 produkty Taft.  SchwarzkopfTaft Wonders stylingový krém 4 v 1 zabezpečuje anti-frizz efekt, hydratačný účinok, dodáva hebkosť a prirodzený lesk. Po aplikácii sú vlasy lesklé a hydratované. Krotí nepoddajné vlasy a nezaťažuje ich. Potom som si v balíčku našla Taft Refreshing Fullness Wonder púder pre extra objem a okamžitú sviežosť. Toto je produkt, ktorý odporúčam každej jednej z vás. Veľmi ľahká textúra, vôbec nelepí vlasy. Stylingový sprej na tvorbu kučier Schwarzkopf taft Overnight Wave Me Wonder som si tiež obľúbila, nakoľko podčiarkne účes a udrží ho pokope dlhý čas. Nezanecháva stopy, netvrdne na vlasoch a kvalitatívne zlepšuje štruktúru vlasov. 
Pri vlasoch ešte ostaneme, pretože za november mi prišiel od Syoss šampón a maska na vlasy z ich rady Keratin. Tieto ich keratínové výrobky zbožňujem. Ak vás trápia jemné a lámajúce sa vlasy, toto je niečo pre vás. Nielenže ich výrobky krásne voňajú, ale vlasy sú po aplikácii krásne a zdravé. Dodávajú vlasom oslnivý lesk a hebkosť. 
V DMkách teraz nájdete okrem zimných sprchových gélov aj gély na holenie. Ja som si zobrala soft Peeling s vôňou mandlí a jemných kvetov bavlny. V zložení sa nachádzajú hodnotné látky ako Aloe vera, ktoré pôsobí na podráždenú pokožku upokojujúco. Pokožka je po holení hebká, voňavá a ošetrená. Zabraňuje podráždeniu a vysušeniu pokožky. Nevznikajú drobné vyrážky alebo začervenania. 
Prvýkrát som vyskúšala antiperspirant od značky Balea a musím povedať, že som príjemne prekvapená. Dámsky antiperspirant Extra Dry chráni pred tvorbou potu a nepríjemným zápachom. Zanecháva oblasť podpazušia ošetrenú a sviežu po celý deň. Neobsahuje alkohol. Nemá žiadnu špecifickú vôňu.  Za mňa je to super produkt, nemyslela som si, že bude taký dobrý. Určite vyskúšam aj tie s kvetinovými vôňami. 
Prejdime na dekoratívnu kozmetiku a z tej tu mám dva produkty. Paletku Essence Bronzed This Way možno ešte v niektorých DMkách nájdete. Je to paletka 6 trblietavých aj matných očných tieňov, ktorú sú dobre kombinovateľné. Viete s nimi spraviť denné aj večerné líčenie. Trošku prášia, ale dá sa s nimi dobre pracovať, dokonca sa dajú aj vrstviť. 
Riasenky Maybelline používam už pár rokov a som s nimi veľmi spokojná. Používala som Maybelline Classic Volum' Express a teraz som chcela vyskúšať jej vodoodolnú verziu. Riasy pekne predĺži a dodá im objem. Nerozmazáva sa. 
Ako milovníčku čokolády ma veľmi potešila novinky Chorolate Dream tiež od Balea. Ja som vyskúšala hydrogélové masky pod oči, vďaka ktorým očnému okoliu doprajete aspoň chvíľu oddychu a nechajte pôsobiť čaro čokolády. Očné vankúšiky obsahujú rafinované kyselinou hyalurónovou, kakaovým maslom a mandľovým olejom, ktoré hydratujú a pôsobia pevnejšie. 
Posledný produkt sú vlhčené obrúsky na upratovanie Denk mit s vôňou orchidee a ryžového mlieka. Dobre sa s nimi upratuje a majú krásnu vôňu. Okrem toho majú aj kokosovo mandľové obrúsky a koriander zelený čaj. 
Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov ?  

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.