Adventné kalendáre 2022

 Tak ako každý rok, aj tento je už ten čarovný čas vianočný za dverami. Ešte 28 dní sa vyspíme a je to tu. Čas, ktorý si tak radi vychutnávame v kruhu najbližších s kopou zemiakového šalátu, vianočných koláčov a punčom v ruke. Čo vám nesmie v tomto období chýbať je určite adventný kalendár, ktorých je aj tento rok obrovské množstvo. Ja som pár z nich vybrala, ktoré ma najviac zaujali a v dnešnom článku vám ich ukážem. 

Adventné kalendáre od Essence sa podľa mňa tento rok predali ako teplé rožky. Obsahuje 21 produktov v plnej veľkosti a 3 mini laky na nechty. Veľmi sa mi páčia štetce z tohto kalendára, ale aj laky na nechty či krém na ruky. Na druhej strane sa mi nepáči, keď sú v kalendári pilníky, gumičky do vlasov, strúhadko či paličky na kožtičku okolo nechtov. 

Catrice má každý rok veľmi pekný a kreatívny adventný kalendár. Tento rok si viete vybrať až so 6. verzii. Vo všetkých šiestich sú veľmi dobré produkty, ktoré viete využiť. 

V Douglase si taktiež viete vybrať z viacero typov ich adventných kalendárov. Či už siahnete po make-upovom kalendári alebo s pleťovou kozmetikou, určite si v nich nájdete to svoje. Navyše teraz ich nájdete až s - 25% zľavami. 

Veľmi pekný kalendár má tento rok aj  Revolution. 25 okienok, v ktorých nájdete veľmi dobré a kvalitné produkty. Na mnohých stránkach je ešte stále dostupný. 

Prejdime na trošku drahšie adventné kalendáre a jeden z nich je aj adventný kalendár od Kneipp, ktorý je ideálny predvianočný darček pre všetky milovníčky prírodnej kozmetiky. Oleje do kúpeľa, masážne oleje, sprchové gély, telové oleje či krémy na ruky. 

Na Zalande nájdete mnoho adventných kalendárov vašich obľúbených značiek ako je napr. Maybelline či Loreal. Oba sú nádherné. 

Jeden z najkrajších adventných kalendárov má podľa mňa Lancome a myslím si, že mi určite dáte za pravdu. To je luxusný adventný kalendár plný krásy. 

Posledný adventný kalendár, ktorý vám chcem ukázať ma očaril najmä svojou červenou farbou. Obsahuje len 12 okienok, ale tie produkty stoja za to. Je to značka Kylie Cosmetics

Máte tento rok adventný kalendár ? Ak áno, aký ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.