.ružová jar

 Zima sa pomaly končí a je na čase vyprázdniť šatníky a zimné veci vymeniť za novinky, ktoré ovládnu ulice. V dnešnom článku som si pre vás pripravila novinky z cenovo dostupných obchodov. Zašla som do pár obchodov, v ktorých som si vyskúšala pár zaujímavých jarných outfitov, ktoré by sa mohli páčiť aj vám a ktorými by som vás chcela inšpirovať. Ak sa vám takýto kontent článkov bude páčiť, budem ho pridávať častejšie. Určite mi dajte vedieť dole v komentároch, či sa vám takéto články páčia a či by ste si nejaký outfit vybrali aj vy. Tak bez ďalších úvodných rečí, pohodlne sa usaďte a nechajte sa inšpirovať

H&M 

Prvý obchod, ktorý som navštívila bolo H&M. Momentálne majú v H&Mku kopu farebných kostýmov, ktoré určite stoja za to. Mňa najviac oslovil tento cyklámenový. Úzke nohavice majú dĺžku po členky, sú z tkanej látky z viskózovej zmesi. Veľmi príjemný materiál. Vysoký elastický pás so skrytým zipsom a gombíkom na jednom boku, robia veľmi peknú postavu. Rozparky vpredu na spodnom leme robia zaujímavý efekt. Sako má vypchávky na pleciach, dlhý rukáv a spevnené predné vrecká. Materiál je veľmi príjemný, pohodlný.  Čerešničkou outfitu je čierne čipkované body s vystuženou podprsenkou. V poslednej dobe sa mi veľmi páči takáto kombinácia čipkovaného body s elegantným kostýmom. Ramienka sú nastaviteľné, háčikové zapínanie na chrbte. Klin je podšitý so skrytými patentnými gombíkmi. 

V H&Mku ešte ostanem, pretože sa mi tam veľmi zapáčili aj perfektné jarné šaty. Krátke zavinovacie šaty s dlhými nadýchanými rukávmi majú výstrih do V. Balónové rukávy raglánového strihu majú tenkú gumu v manžetách. Zapínajú sa na gombík, ktorý je skrytý vo vnútri šiat a širokým odnímateľným zaväzovacím opaskom. Robia veľmi peknú postavu. Materiál je veľmi príjemný. 

MOHITO

V Mohite majú veľa pekných kúskov a bolo ťažké vybrať len jeden outfit, Navyše ešte stále prebiehajú výpredaje. Najviac ma oslovila ružová plisovaná midi sukňa, ktorá má opasok. Pás je elastický. Veľmi pohodlná sukňa, s ktorou zažiarite. K sukni som doladila dierkovaný béžový sveter, keďže ešte počas jari nie je až tak teplo, že by sme chodili v tričkách. Sveter má dlhý rukáv a okrúhly výstrih. Okraje sú rebrované. 

RESERVED 

Do Reserved chodím teraz pomerne často, lebo majú naozaj krásne kúsky, nositeľné, jednoduché, kombinovateľné. Tam by som tiež vedela peniaze oplieskať. :) Hnedé nohavice sú z bavlnenej látky s prímesou recyklovaného polyesteru. Nohavice majú elastické pás, dve bočné vrecká. K nim som doladila biele body s dlhým rukávom. Po tom sa asi vrátim, lebo bolo najviac pohodlné a je to univerzálny kúsok, ktorý využijem. Tvídová hnedo ružová košeľa sa mi veľmi zapáčila na vešiaku. Má klasický golier, dlhé rukávy, zaujímavé ozdobné gombíky na zapínanie. V takomto istom tvídovom vzore majú aj šaty. 


Ktorý z outfitov sa vám páči najviac ?  

1 komentár:

Používa službu Blogger.