poď na rande & L.A. Girl

Máj je mesiac, keď je jar už v plnom prúde a pomaly sa blíži leto. Mesiac lásky, rozkvitnutých stromov a ružovej farby. Pre milovníčky módy aj kozmetiky je to ideálny čas, zakomponovať do svojich lookov niečo romantické a svieže. Pred pár týždňami mi prišiel balíček z beautyplanet.cz, v ktorom som si našla veľa zaujímavých produktov, ktoré by sa mohli páčiť aj vám. 
Pokiaľ beautyplanet.cz nepoznáte, je to český eshop, ktorý funguje už viac ako 30 rokov. Svojim zákazníkom ponúka dekoratívnu kozmetiku rôznych amerických či európskych značiek ako napr. L.A.Girl, L.A.Colors, Milani, Jordana, Gerard, Refinee, TIGI, Neve a pod. 
Ja som si vybrala na testovanie značku L.A. Girl. Keď som začínala s blogovaním, pred 7-8 rokmi, tak som skúšala pár produktov tejto značky a už vtedy som z nich bola nadšená. Tentokrát som testovala krásnu paletku Holi-Slay. Je to paletka 18 očných tieňov, medzi ktorými nájdete trblietavé aj matné nude tiene. Tiene sú veľmi dobre pigmentované. Ich aplikáciu zvládne aj úplný začiatočník, nakoľko sa s tieňmi veľmi dobre pracuje a dobre sa rozmazávajú. Dajú sa vrstviť. Trblietavé tiene sa lepšie nanášajú prstom. Tiene sa neprášia, neodpadávajú pod viečkom a počas dňa sa nezlievajú. Za mňa je to skvelá paletka, pomocou ktorej vyčarujete denné ako aj večerné líčenie. 
K líčeniu očí samozrejme patrí aj očná linka. L.A. Girl Fineline Lond Lasting Fine je tekutá očná linka s veľmi tenkým hrotom, vďaka ktorej vytvoríte dokonalú linku. Mne sa veľmi nepáčia hrubé výrazné dlhé linky, ktoré končia skoro pri ušiach, ale mám rada tenké a decentné linky. Je to dlhotrvajúca odolná linka, avšak nie je vodoodolná. 
Dlhé riasy a nekonečný objem. To je sen podľa mňa každej ženy. L.A. Girl Vodoodolná riasenka Volumatic riasy krásne natočí a okamžite ich predĺži. Špeciálna kefka má tvar okvetného lístka, ktorá poskytne ľahkú aplikáciu. Netvoria sa žmolky a ani riasy nezlepuje. Riasenka drží na svojom mieste počas celého dňa a nerozmazáva sa. 
Ďalším staronovým produktom, ktorý som si našla v balíčku bol L.A. Girl Púder PRO face v odtieni porcelain. Toto je jeden z najlepších púdrom aké som kedy vyskúšala. Zanecháva matný finish, veľmi dobre fixuje a zakrýva všetky nedostatky. Vôbec nezalieza do vrások. Po tomto púdri budete mať tvár ako bábika. Balenie zahŕňa zrkadlo a labutienku
Čerešničkou celého líčenie je L.A. Girl Pretty & Plump rúž v odtieni cupids bow. Rúž je veľmi dobre pigmentovaný, dodá perám sýtu farbu. Obsahuje vitamín E a bambucké maslo. Dobre sa aplikuje na perách a je na nich veľmi príjemný. Okrem toho hneď po aplikácii ucítite mentolovú vôňu a jemné brnenie na perách, ktoré dodá perám pocit sviežosti. Nezväčšuje pery a nie je dlhotrvajúci. 
Práve s týmito produktami som vyčarovala dnešné líčenie, ktoré by mohlo byť vhodné aj na rande. Jemné a decentné, aby sme mladého pána nevystrašili. 
Pleťovku som si spravila s produktami, ktoré bežne používam. Púder L.A. Girl som si pod očami aplikovala labutienkou a na celú tvár štetcom. 
Na celé viečko som aplikovala tieň "joyful", ktorý tvoril základ. Do vonkajšieho kútika oka som dala tieň "cozy", ktorý som vrstvila a rozmazala do stratena. Na pohyblivé viečko som dala tieň "pink please", ktorý som aplikovala prstom. Pod obočie som dala tieň "nice". Tenké lienky som doplnila riasenkou. 
Aké líčenie by ste zvolili na rande ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.