v repke & osudové stretnutia

Nedeľa je pre mňa stelesnením najväčšej pohody a pokoja na svete a zároveň je to taký hrozný deň, lebo viem, že sa ani nenazdám a je tu pondelok. Ale sama o sebe je krásna. Spím dokedy chcem, máme doma dobrý obed, po ktorom nasleduje príjemná káva. Neupratujeme, oddychujeme a trávime čas spoločne. Keď som chodila do školy, tak bola nedeľa dňom stresovania, nakoľko som sa musela baliť na internát a rozmýšľala som, ktoré protokoly treba odovzdať. Teraz, keď už do školy nechodím a mám "prázdniny", moje dni sa točia len okolo roboty, blogu a času s rodinou a s kamarátkami. 

Nedávno som bola za mojou kamarátkou v Bystrici. Aký by to bol výlet, keby sme nezašli na kávu a koláčik. Máme obľúbenú kaviareň, do ktorej chodievame pravidelne. V kaviarni bolo celkom dosť ľudí. Kým sme čakali na čašníka, stihla som čo-to poobzerať a všimnúť si ľudí naokolo. Sedela tam pani, ktorá sústredene pozerala do počítača, zaľúbený pár či dve staršie dámy, ktoré klebetili o stošesť. A potom mi pohľad padol za pokladňu resp. za pult, kde stál pán, ktorý vyzeral ako slnko celej Bystrice. Nielenže bol fešák, ale celkovo pôsobil veľmi pozitívne a bolo vidieť, že má dobrý deň. Keď k nám prišiel, bol veľmi príjemný a usmiaty. A rovnako som sa potom cítila aj ja. Je to dosť zvláštne, ako na nás dokáže energia z iného človeka v okamihu preliezť a zlepšiť nám deň... 

Ja si osobne myslím, že určité stretnutia v živote človeka sú osudové. Niektoré sú príjemné, iné sa zase nemuseli stať, niektoré sú náhodné, ďalšie zase nutné. Toto však bolo to osudové. Nieže si teraz budete myslieť, že som sa zbláznila do čašníka, len preto, že sa na mňa usmial. To vôbec nie. Niektorí ľudia majú tú schopnosť, že len tým, že sa vám pozdravia alebo sú k vám milí, vám zlepšia deň a dodajú energiu. Z kaviarne sme aj s mojou kamarátkou vychádzali so širokým úsmevom, ktorým nás nakazil a veľkým pokojom v srdci. 

Pri tom pohľade do očí som si uvedomila, ako málo sa ľuďom pozeráme do očí. Pri rozhovoroch či pri náhodnom kontakte. Je to intímna zóna a veľa ľudí môže privádzať do rozpakov. Ja sama nemám rada, keď sa druhý strana až príliš hlboko pozerá do mojich očí, bez žmurknutia. Vtedy mám pocit, že mi vidí až do žalúdka. Práve v tejto kaviarni som si uvedomila, že by sme sa mali pozerať ľuďom viac do očí a snažiť sa byť viac láskavý, aby bol svet krajším. Preto, aj keď som v robote a vytočí ma nejaká ma nejaká "príjemná zákazníčka", nie som automaticky protivná k tým ďalším. Práve tá ďalšia zákazníčka vám môže zlepšiť deň. Netreba všetkých ľudí hádzať do jedného vreca. Pretože čo dáš, to sa ti vráti... 

OUTFIT 

Dnešný outfit je taký dovolenkový. Šaty som kúpila minulý rok v Turecku a môj obľúbený klobúk z Pepca, ktorý vláčim zo seba všade nesmel v repke chýbať. Som veľmi rada, že som tento rok stihla tieto repkové fotky. 

1 komentár:

  1. žlutá prostě ladí! Já mám takhle jednu fotku s lánem slunečnicí z Moravy ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.