.čo je nové v obchodoch

 Prelom apríla a mája mám veľmi rada. I keď teraz to bolo obdobie plné nervov a stresu kvôli štátniciam, vonku všetko kvitne, v uliciach sa nachádza veľa farieb a jar ukazuje svoju krásnu tvár. Šaty a sukne patria k obľúbeným kúskom oblečenia, ktoré vyťahujeme zo skríň hneď, ako sa začne otepľovať. Keďže sa vonku konečne tešíme z teplejšieho a slnečného jarného počasie, je najvyšší čas odložiť hrubé svetre a vytiahnuť ľahké šaty a sukne. Ak však chcete obohatiť svoj šatník o nové jarné kúsky, mám pre vás pár zaujímavých tipov. 

MOHITO 

Prvý obchod, ktorý som navštívila bolo Mohito, v ktorom momentálne nájdete veľa veľa šiat a sukní. Rôzne strihy, farby, materiály, romantické či sexy. Veľmi sa mi zapáčili tieto červené púzdrové šaty. Majú široké ramienka a vzadu sa zapínajú na zips. Vďaka svojmu strihu sa krásne prispôsobia každej postave a budete v nich vyzerať očarujúco a zvodne. Vynikne v nich každá krivka. Vpredu majú sexy rozparok a výrez pod prsiami. Ideálne sú na svadby, oslavy či na rande. Šaty som doplnila bielym sakom. 

HOUSE 

Do Housu chodím pomerne často a momentálne tam majú veľmi pekné letné šaty, sukne či topy. Najviac ma zaujala táto tropická midi sukňa, ktorá je podľa mňa vhodná na každú dovolenku. Zapína sa na zips a viete si ju aj previazať. Doplnila som ju béžovým topom. Práve k takejto sukni sa dajú nosiť lodičky, tenisky či šľapky. 

H&M

Posledný obchod, ktorý som navštívila bolo H&M, v ktorom som vyskladala až 2 outfity. Veľmi podobný outfit ako aj v House. Midi sukňa s rozparkom na boku doplnená tmavomodrým topom. Krepová sukňa s vysokým rozparkom a s naberaným švom sa zapína na zips. Nemá podšívku. 

 Zaujali ma tieto krátke šaty z mäkko splývavého saténu. Majú véčkový výstrih a zavinovací predný diel so zaväzovaním na jednej strane a tenkými skrytými šnúrkami na druhej strane. Nemusíte sa báť, že by sa náhodu samé odviazali a niečo by vám vykuklo. Šaty majú široké rukávy. Naberaný šev v páse s tenkou gumou vzadu vytvára nariasený efekt. Nemajú podšívku a robia veľmi peknú postavu. Trošku mi pripomínajú japonské kimono. I keď sa mi veľmi páčili, tak mi bolo veľmi krátke.  Inak sú veľmi pohodlné, ľahučké, určite by sa veľmi dobre nosili. 

Ktorý z outfitov sa vám páči najviac ?  

1 komentár:

Používa službu Blogger.