Blogerka v drogérke 5/2023

 Jar nám zaklopala na dvere a prekvapila nás v celej svojej kráse. Po suchej zime je čas upratovať nielen v domácnosti, ale aj v kozmetike. Za posledný mesiac som vyskúšala niekoľko nových produktov. V dnešnom článku som si pre vás pripravila vašu obľúbenú Blogerku v drogérke, kde vám ukážem pár najzaujímavejších produktov, ktoré stoja za kúpu. Tak sa pohodlne usaďte a prajem príjemné čítanie

V DMkách majú práve novú limitovanú edíciu troch sprchových gélov s nádychom exotiky. Osviežujúce mango a marakuja, sladký melón či letný kokos. Letné exotické vône spravia zo sprchovania skutočný zážitok. Mne veľmi vyhovujú, nedráždia ani nevysušujú pokožku, krásne voňajú. Pokožka je vláčna a ošetrená. Okrem toho som našla v DMke aj takýto "kuriatkový" sprchový. Vyskúšala som aj sprchový od Dermacolu Aroma Ritual s vôňou granátového jablka. Má krásnu ovocnú a sladkú vôňu. Pred spaním upokojí a zharmonizuje myseľ. Pokožka je jemná, hydratovaná a prevoňaná. 

Novinkou v DMkách je aj balzam po holení Balea Intim. Ak máte citlivú pokožku v intímnej oblasti, utekajte do DMky si kúpiť tento balzam. Obsahuje kyselinu mliečnu, Aloe vera a extrakt z kvetov broskyne. Pôsobí proti podráždeniu spôsobenému holením a jemne sa stará o citlivú intímnu oblasť. Po aplikácii zanecháva príjemný pocit sviežosti a pohody. Je neparfumovaný a nedráždi pokožku. 

Konečne som sa dokopala k tomu si kúpiť novú čistiacu micelárnu vodu od Nivei Hydra Skin. Veľa blogeriek na ňu robilo recenzie a boli s ňou spokojné. Obsahuje čistú kyselinu hyalurónovú. Pekne odstráni makeup a vyčistí. Po aplikácii je pleť hydratovaná, zvlhčená a osviežená. Za mňa je to fajn micelárka, nevysušuje pokožku ani ju nedráždi, Určite stojí za kúpu. 

Čo sa týka micelárnych vôd, tak som prvýkrát vyskúšala aj Mixa micelárnu vodu Anti - irritations, ktorá je vhodná na odlíčenie citlivej pleti. Veľmi dobre čistí pokožku. pH 5,5 rešpektuje prirodzenú ochrannú bariéru pokožky a upokojuje podráždenú pokožku. Som s ňou veľmi spokojná a určite vyskúšam aj iné druhy. 

Okrem tejto micelárky som vyskúšala aj Balea micelárne odličovacie tampóny na oči bez oleja. Je to fajn produkt, taká prvá pomoc na dovolenke či na cestách. Jemné tampóniky odstránia makeup, dokonca aj vodoodolný. Obsahujú dokonca aj extrakt z aloe vera, ktorý chráni jemné okolie očí. 

Súčasťou každodennej rutiny by mal byť aj dobrý denný krém. Ja som si naposledy v DMke vybrala tento hydratačný pleťový krém - gél Balea Aqua so švajčiarskou termálnou vodou. Pleti dodáva osvieženie a hydratáciu. Kyselina hyalurónová vypĺňa jemné vrásky a dodáva pleti vlhkosť. Provitamín B5 pomáha pleť upokojiť. Má taktiež regeneračné účinky - pomáha vyhladiť suché línie. 

Ak ma sledujete na Instagrame, tak viete, že mi prišiel balíček od beautyplanet.cz, v ktorom som si našla veľmi pekné a zaujímavé produkty. Viac k nim sa dočítate v článku TU! 

Určite ste zaregistrovali, že na slovenský trh vstúpil nový obchodný reťazec Action, v ktorom kúpite všetko na čo si spomeniete za pár šupov. Ja som si tam kadečo pokúpila a samozrejme som nemohla vynechať kozmetiku. Masky, telové spreje, voňavky, telové mlieka, šampóny, kozmetické pomôcky a veľa ďalších produktov. Nájdete tam aj známe značky, ale aj menej známe. Zatiaľ som nenašla nič, čo by mi nevyhovovalo a všetky produkty boli super. 

Pred pár dňami mi prišla na testovanie nová vôňa od rottenschlager.com, a to CARE parfumovaná voda Second Skin. Je to nádherná kvetinová vôňa, vhodná na toto leto. Viac o nej sa dočítate v budúcom článku. 

Okrem tejto vôni som si konečne zadovážila aj jednu z Revolution vôní, a to Revolution Fragrande Revolutionary. Je to napodobnenina Lancome La Vie Est Belle. Veľmi ľahká, svieža a zároveň nezameniteľná vôňa vhodná na každodenné nosenie. Obsahuje vanilku, pačuli a drevité tóny. 

V Teta drogériách mali akciu, ku každej Revolution vôni ste dostali paletku očných tieňov. Paletka obsahuje 8 očných tieňov, matných aj trblietavých. 

Nemôžem zabudnúť vám opäť ukázať výborné balzamy od veganbalzamy.cz a ich značku Crazy Rumors. Sú naozaj úžasné. Práve teraz v lete sa mi stáva, že sa mi v strede pier spraví trhlinka, ktorá extrémne bolí. Vždy mám v kabelke jeden z týchto balzamov a už v priebehu hodiny ani neviem, že som niečo na perách mala. 
Od dekoratívnej a pleťovej kozmetiky trochu odbočím k produktom do domácnosti. Pred pár dňami som dostala na testovanie novinky od Mr. Proper a to konkrétne Mr. Proper Spray Wipe Done Kitchen Mandarin, ktorý odstraňuje mastnoty z kuchyne bez drhnutia a bež šmúh. Zanecháva po sebe žiarivú čistotu a lesk. Na druhej strane Mr. Proper Spray Wipe Done Bathroom Alpine Fresh, ktorý okamžite odstraňuje škvrny po vodných kvapkách a zvyšky mydla zo všetkých povrchov v kúpeľni. 

Posledný produkt, ktorý vám chcem ukázať je "must have" produkt pre každú z vás. Čo môže byť lepšie po náročnom dni ako zrelaxovanie vo vani. Vychutnajte si relax so soľou od Kneipp. Ich soli do kúpeľa sú hotový zázrak. Ja som si vybrala soľ proti prechladnutiu s prirodzene čistou termálnou soľnou soľou, ktorá jemne čistí a zachováva vlhkosť pokožky. Vysoká koncentrácia eukalyptového esenciálneho oleja vám poskytne dokonalý upokojujúci kúpeľ, vhodný najmä v chladnom období alebo v takomto upršanom aké je momentálne von. Uvoľňuje dýchacie cesty, stimuluje prekrvenie pokožky a príjemne prehrieva telo. Má krásnu vôňu. 

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov ?  

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.