.januárový CuteBox

Prvé mesiace v roku patria knihám, skriptám či desiatkam strán poznámok. To je dôvod, prečo som menej aktívna. Tvrdo čakám, kedy už bude po skúškovom a budem môcť normálne fungovať. Počas tohto obdobia si zvyknem kúpiť "bolestné" alebo odmenu za úspešne spravenú skúšku. Tentokrát som znovu objednala CuteBox a keď uvidíte, čo je v tom januárovom, objednáte aj vy. 

CuteBox som vám spomínala minulý rok. Je to krásna dizajnová krabička, v ktorej nájdete 5 kozmetických produktov, ktorých hodnota je 50-90 €, no vy zaplatíte len 18,99 € (navyše, vždy viete nájsť nejaký zľavový kód). Boxík môžete objednať jednorázovo alebo môžete využiť predplatné na 3 alebo 6 mesiacov. Každý mesiac vás môže prekvapiť nová krabička s novými kozmetickými produktami. 

Dizajn krabičky je mesiac čo mesiac krajší a krajší. Tento januárový sa nesie v novoročnom duchu. Po otvorení balíčka som si našla milý pozdrav. Pri objednávke viete boxík aj niekomu darovať a napísať svoj vlastný odkaz či pozdrav. 

Už dlhšiu dobu som chcela vyskúšať masážnu kefu na pokožku hlavy, ktorá sa postará o uvoľnenie vlasovej pokožky, jej prekrvenie a stimuláciu vlasových cibuliek. Práve v CuteBoxe som si našla kefu od značky Yes studio designs, ktorá podporuje zdravý rast vlasov a zlepšuje cirkuláciu vlasových folikulov. Kefa má krásnu púdrovo ružovú farbu a je vyrobená z kvalitných materiálov, ktoré sú šetrné k vlasom a pokožke hlavy. Kefu stačí priložiť na vlasy a jemne si masírovať pokožku. Netlačte veľmi a buďte opatrné, aby sa vlasy nezasekli. Používam ju vždy, keď si umyjem vlasy a som veľmi spokojná. Nielenže podporíte rast vlasov, ale celá masáž je veľmi príjemná a super sa pri tom relaxuje

Ďalším produktom je zväčšovací rúž v nude odtieni od značky Project Cosmetics. Rúž zosobňuje krásu a sofistikovanosť. Má krémovú konzistenciu a ľahko sa nanáša. Ja tieto zväčšujúce rúže nevyhľadávam, lebo na každom mi vadí to, že ma veľmi štípu. Tento však štípe len trošku, vôbec to nie je badať. Odtieň je krásny a podľa mňa pristane každej žene. Pred samotným nanesením si na pery najprv naneste balzam, aby ste predišli šupinkám. Môžete ho použiť buď ako rúž na celé pery alebo ako ceruzku na obkreslenie pier. Stačí len zabaliť do kabelky a zažiariť pri akejkoľvek príležitosti. 

Podľa mňa, očných tieňov nie je nikdy dosť. Vždy, keď vidím nejaké novú a peknú, tak ju musím vyskúšať. Preto ma potešilo, že som si v boxíku našla očné tiene Triple Opal. Paletka obsahuje 3 vysoko pigmentované tiene, ktoré sa ľahko nanášajú a sú určené aj na veľmi citlivé očné viečka. Tiene majú jemnú textúru a sú saténové. Pekne zvýraznia pohľad a urobia ho neodolateľný. Tiene obsahujú svetlo odrážajúce čiastočky, ktoré opticky vyrovnávajú pokožku viečka. 

V balíčku som si ešte našla očný krém od značky Voilà beaute. Krém má prírodné zloženie. Krémová ľahká textúra sa po nanesení na pleť rýchlo vstrebe. Pleť krásne hydratuje a vyhladzuje. Oči majú jasnejší a oddýchnutejší vzhľad. Navyše zmenšuje výskyt tmavých kruhov či opuchov. Nie je parfumovaný a ani nedráždi očné okolie. Ja mám dosť citlivé očné okolie a nesadne mi len tak hocijaký krém. Tento je super aj ako podklad pod make-up. 

Posledný produkt z balíčka je očná maska značky Migura. Ja mám tieto masky osobne veľmi rada. Po náročnom dni či noci je to prvá pomoc na unavené očné okolie. Práve táto je obohatená o výťažok z krvavého pomaranča, známeho pre svoje revitalizačné a energizujúce vlastnosti. Maska má hladkú textúru a jemná aróma vytvára relaxačné prostredie. Vankúšiky stačí dať pod oči a po 15 minútach po opuchu či unavených očiach niet ani stopy.  Pokiaľ máte doma masážny valček na tvár, vyskúšajte masku aplikovať spolu s ním. 

Poznáte CuteBox ?  

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.