.silvestrovské líčenie

Posledné dni dali veru zabrať. Po zemiakovom šaláte, kapustnici, vyprážanej rybe či halde koláčov si zaslúžime trochu odpočinku a pripraviť sa na druhé silvestrovské kolo. Či už budete Silvester sláviť doma, na chate alebo na poriadnej párty, takáto udalosť sa nezaobíde bez správneho make-upu. Počas tejto nezabudnuteľnej noci sa oplatí dodať tvári trochu iskry.  Jemné alebo odvážne ? To je už na vás. V dnešnom článku mám pre vás inšpiráciu na silvestrovské líčenie, s ktorým určite zažiarite. 

Na Vianoce som chcela spraviť radosť sama sebe a tak som si kúpila paletku Revolution Roxi. Vznikla v spolupráci s krásnou influencerkou Roxi, ktorú možno poznáte pod menom @roxxsaurus. Sama Roxi o tejto paletke hovorí, že je to jej predstava o dokonalej paletke na každodenné líčenie pre všetkých milovníkov makeupu. Paletka má krásne mramorové balenie a celá paletka je zrkadlová.

Paletka obsahuje 18 matných a trblietavých očných tieňov, ktoré sú perfektne pigmentované a dajú sa vrstviť. Od každodenných neutrálnych, jemných hnedých po malinové a svetloružové farebné tóny. Vďaka nej viete vyčarovať prirodzené, hravé či výrazné dymové a večerné líčenie. S tieňmi sa veľmi dobre pracuje, dobre sa rozmazávajú. Prácu s nimi zvládne aj úplný začiatočník. Tiene sa neprášia, neopadávajú pod viečko a počas dňa sa ani nezlievajú. Pekne držia na svojom mieste. Za mňa je to skvelá paletka, ktorú určite využijete. Kúpite ju v Teta drogérii, ale majú ju aj v DMke.

Líčenie som začala rozjasňujúcou podkladovou bázou Illuminating od značky MONU s SPF 15, ktorú mám z CuteBoxu. Je to úžasná podkladová báza, ktorá pleť krásne vyhladí a vďaka nej bude make-up držať na svojom mieste. Na celé očné viečko som dala krémový korektor Catrice Ultimate Camouflage Cream v odtieni 010 Ivory, aby sa vyrovnala všetky nedokonalosti a začervenania.

Na celé viečko som najprv aplikovala tieň BOO. Do záhybu oka som dala COOKIE, ktorý som rozmazal k obočiu do stratena. Do vonkajšieho kútika som aplikovala tieň COLA, ktorý som nanášala zvonku smerom dovnútra, pričom smerom dovnútra som tieň zosvetľovala, aby som vytvorila plynulý prechod. Korektorom Essence Camouflage Matt som si spravila cut crease, ktorý nerobím na celé pohyblivé viečko, ale približne do polovice oka. No a nasledujú trblietky. Plochým štetcom som naniesla tieň SUNSET. Máme pre vás menší tip - ak si trblietavé tiene neviete naniesť štetcom, stačí štetec jemne navlhčiť a tak aplikovať. Prstom som na pohyblivé viečko aplikovala tieň YAAAS! Ako topper som použila ešte tieň UNICORN, ktorý bol ako čerešnička na torte.

Pre lepší efekt a ešte lepšie zvýraznenie očí môžete použiť malé kamienky, ktorými zintenzívnite celý look.

Líčenie očí som dokončila s tekutou linkou L.A. Girl Fineline Lond Lasting Fine, ktorá má perfektný tenký hrot a s riasenkou Essence Lash Without Limits, ktorá by mala byť napodobneninou Maybelline Sky High. Majú ich v dvoch odtieňov - v čiernej a v hnedej. Ja som si kúpila tú čiernu. Je pravda, že dodá riasam pekný objem a celkom ich aj predĺži, ale neurobí až taký efekt ako Sky High. Vydrží počas celého dňa a neopadáva. Ak nanesiete aj hrubšiu vrstvu riasenky, tak nemáte riasy ako pavúčie nožičky.

Na celú pleť som si naniesla Trend It Up make-up Hydro Stay Silky Serum, pod oči a na nedokonalosti som naniesla korektor Essence Camouflage Matt. Kontúry som si spravila s tyčinkou Barry M Chisel cheeks. Celý make-up som zapúdrovala mojim milovaným púdrom od L.A. Girl PRO face. Líčkam som dodala trošku farby a lesku. Pery som si vykreslila ceruzkou od Jordany v odtieni 017 a použila som rúž Essence rúž Hydra Matt v odtieni 410.

Aké líčenie volíte na Silvester ?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.