.februárový CuteBox

 Február - mesiac plný lásky, ktorý sa nesie v znamení romantiky a sladkých prekvapení. No veľakrát zabúdame na seba. Ak milujete prekvapenia a chcete si spraviť radosť, vyskúšajte CuteBox a objavte kozmetické produkty z celého sveta. Každý mesiac môžete obdržať #beautybox, ktorý obsahuje 5 plnohodnotných kvalitných produktov v hodnote 40-90€ len za 18,99€. 

Februárový Cutebox sa nesie vo Valentínskom duchu. Krabička je ružová s červenými srdiečkami. Po otvorení som si našla milý pozdrav a kartičku s popisom produktom. Tohto mesačné produkty sú všetky ladené do ružovej farby, takže pochopiteľne som si ho musela kúpiť aj ja. Vďaka nemu prinesiete dotyk romantiky do vašej každodennej skincare a makeup rutiny

Začneme asi najviac ospevovaným produktom, ktorým je sérum s vitamínom C od značky Dr. Botanicals. Sérum má chutné ružové balenie, dokonca aj samotné sérum má ružovú farbu. Obsahuje marockú ružu, ktorá je známa svojimi hydratačnými vlastnosťami a navyše ponúka upokojujúcu úľavu a podporuje žiarivú pleť. Vitamín C má zase antioxidačné účinky a poskytuje silnú ochranu pred voľnými radikálmi, ktoré sú zodpovedné za predčasné starnutie pleti. Kyselina hyalurónová hydratuje pokožku a udržiava zdravý a mladistvý vzhľad. Dodáva jej vlhkosť, pružnosť a znižuje suchosť. 

Hneď po otvorení séra som zacítila krásnu sladkastú vôňu a po prvom použití som pochopila, prečo ho všetci ospevujú. Väčšina sér má hustejšiu konzistenciu, ale toto je také redšie, vodičkové, čo mne vyhovuje veľmi. Rýchlo sa vpije do pokožky, krásne ju prevonia. Pleť je po aplikácii jemná, hydratovaná, svieža a šťavnatá. Lepšie sérum som na pleti ešte nemala. Nezáleží na tom, či máte suchú, mastnú či normálnu pleť, je určený pre všetky typy pleti. V CuteBoxe nájdete plnú veľkosť séra, ktoré má 15ml. 

Peelingy a scruby sú v tomto počasí nutnosť v každej kúpeľni. Vyskúšala som ich už naozaj veľa, dokonca aj teraz mám v kúpeľni od Dermacolu ten melónový. ktorý bol môj obľúbený, kým som nevyskúšala telový scrub Pink Galactic od Beauty Jar. Jeho obal je tiež ladený do ružových farieb, a tá vôňa... to je niečo neskutočné. Obsahuje bambucké maslo a extrakt z malín, takže krásne sladko vonia. Má stredne jemné zrniečka , vďaka ktorým oživíte vašu pokožku. Odstraňuje odumreté bunky kože a pokožku zanecháva jemnú a žiarivú. Stačí ho aplikovať raz týždenne a to hlavne na suché miesta. Opláchnite vodou a užívajte si hladkú pokožku. 

Krásne vlnité vlasy, kučery či perfektne rovné vlasy chce mať raz za čas každá žena. Fény, kulmy, žehličky. Ja sama som veľmi dobrá kamarátka s týmito kovmi. Pri takomto stylingu je dôležité používať aj tepelnú ochranu na vlasy. V boxíku som si našla cestovné balenie ochranného spreju na vlasu hot hair goals od značky b.fresh. Sprej je obohatený o botanické extrakty a aminokyseliny, vďaka ktorým udržiava vlasy hydratované a jemné. Po tepelnej úprave sú vlasy lesklé a nie sú strapaté. Na vlasoch zanecháva očarujúcu sladkú malinovú vôňu

Ďalším produktom z Cuteboxu je rozjasňujúci balzam Babe Balm Bronze od značky Bybi. Najprv som si myslela, podľa balenia, že je to balzam na pery, ale je to balzam na pleť, ktorý obsahuje sľudový prášok. Má krémovú konzistenciu, hnedú farbu a na pokožke je bezfarebný. Jeho prírodná, vegánska a uhlíkovo neutrálna formulácia nenarušuje póry, čo je skvelý benefit pre zdravú pleť. Je ideálny aj ako rozjasňovač na lícne kosti. Dodá im krásny lesk a je tiež skvelý aj ako náhrada očného tieňu. 

Posledným produktom z CuteBoxu sú kliešte na mihalnice od značky The Vintage Cosmetics. Každá z nás túži mať krásne dlhé a natočené mihalnice. No len špirála na to nestačí. Vďaka kliešťom na mihalnice získate neodolateľný pohľad v priebehu okamihu. Riasy pekne natočia bez nežiadúcich ohýbaní. Ľahko sa používajú a umožňujú pohodlnú manipuláciu a držanie v ruke. Po použití kliešťov môžete naniesť riasenku. 

Okrem týchto piatich produktov nájdete vo februárovom CuteBoxe aj vzorku Just Pearl 100% Pure Pearl Powder. Toto je ďalšia ospevovaná značka, ktorá ponúka zázračný perlový prášok, vďaka ktorému sa zbavíte akné, posilníte kožnú bariéru a dodáte pleti dôležité minerály, aby bola pleť zdravá a vyživená. Okrem toho upokojuje podráždenú pleť aj vďaka vysokému obsahu vápnika. Na pleti je maska príjemná, dobre sa rozotiera. Ja som ju zmiešala s pár kvapkami vody a naniesla na tvár. Po použití bola pleť pekne jemná. Po jednom použití neviem povedať, či naozaj pomáha proti akné, ale je celkom fajn.  

Poznáte CuteBox ?  

1 komentár:

  1. Cutebox vôbec nepoznám, pretože žijem v Nemecku. Odoberám však iné beauty boxy.
    Cutebox vyzerá dobre, najviac sa mi páči ten píling, ale využila by som asi všetko.
    Pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.