.nude líčenie & Douglas Mini Star

 Marec - mesiac všetkých žien, mesiac o nás a pre nás. Dni sú čoraz jasnejšie a vo vzduchu cítiť jar. S príchodom jari sa menia aj trendy v líčení. Tie sa zameriavajú najmä na svieže farby farby, ktoré zvýraznia prirodzenú krásu. Jemné líčenie zvýrazní to, čo je krásne a zároveň skvele zamaskuje jemné nedokonalosti

V dnešnom článku by som vám chcela ukázať Douglas Make-up Mini Star Palette, ktorá obsahuje aj "zázračný" šuplík, v ktorom objavíte minimaskaru, čierna ceruzka, duo aplikátorov, štetec na púder, rúž a štetec na pery. Okrem toho nájdete aj v balení zrkadlo. Toto kompaktné balenie je ideálne na cestovanie. Keďže nie je veľké, ľahko sa prenáša aj v kabelke. Okrem 20 očných tieňov, medzi ktorými nájdete trblietavé aj matné tiene, obsahuje paletka aj dve lícenky, dva rozjasňovače a dva bronzery

Musím sa priznať, že som mala veľké očakávania od tejto paletky. Tiene sú slabo pigmentované, snažila som sa ich navrstviť, ale vôbec to tomu nepomohlo. Dobre sa rozmazávajú, ale mala som pocit, že sa zlievajú do seba. Pred samotnou aplikáciou som na celé viečka naniesla podkladovú bázu, ktorá by to mohla zachrániť, ale nezachránila. Trblietavé tiene sú tiež slabo pigmentované. Štetcom sa nedali aplikovať vôbec, prstom to bolo lepšie. 

Aj napriek tomu, som sa snažila spraviť jemné nude líčenie. Čo sa týka čiernej ceruzky na oči, tak tá je dobrá, aj sa s ňou dobre pracuje. Dá sa aj pekne rozmazať. Maskara mne nevyhovuje vôbec. Tým, že je taká malá, tak s ňou treba dlhšie pracovať, viac sa vyhrať s mihalnicami. Mihalnice len zafarbí a zlepuje ich. Tekutý rúž je pekne pigmentovaný aj dobre drží na perách. Štetce sú tiež fajn. 

Bronzery, lícenky aj rozjasňovače majú síce pekné odtiene, ale sú slabo pigmentované. Bronzer som použila ten svetlejší. Ak ho dáte v malom množstve, tak je fajn. Ale vrstviť sa nedá, lebo robí fľaky. Rozjasňovač som tiež použila ten svetlejší a je veľmi jemný, prirodzený. Lícenku som použila tú svetlejšiu, ale len jemne. Pred samotným líčením som naniesla sérum s vitamínom C od značky Dr. Botanicals, ktoré som Vám ukazovala vo februárovom CuteBoxe. 

Ale aby som len nekritizovala, tak vám ukážem niečo, čo sa oplatí kúpiť. Možno ste si všimli, že v DMke majú novú limitovanú edíciu Ebelin Have a Rosy Day. Ebelin zbožňujeme všetky a musíte uznať, že za veľmi dobré ceny vieme kúpiť fakt dobré produkty. Ich najnovšia kolekcia sa nesie v ružovej farbe a okrem pilníku na nechty, mini pinzetám, kliešťom na mihalnice či opakovane použiteľným vankúšikom pod oči, nájdete aj hubku na make-up s držiakom s podstavcom v tvare srdiečka. Ja osobne už iné hubky ako tie od Ebelin nepoužívam. A ešte som si zobrala aj súpravu mini štetcov na púder a na lícenku, ideálnu na cestovanie, ktoré sú tiež pekne jemné a veľmi dobre sa s nimi pracuje. Navyše majú chutné ružové balenie. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.