šup šup šup

Takže ahojte baby ! Po dlhom čase jeden maličký kratučký článok, len tak informačne. Článok nejaký nový, normálny už nevyšiel dosť dávno, pretože fakt nestíham. Mám toho veľa. A keď aj nemám nič na práci, tak sa nejak k blogu nedostanem, takže sa ospravedlňujem. Ďalšie vec je, že vo štvrtok 26.marca mám chemickú olympiádu (držte palce, aby som neostala posledná). Ideme skoro ráno a mali by sme sa vrátiť o 13:43. Dúfam, že stihnem tanečnú.
Budúce chemičky pracujú :* S Jankou (moja pojašená blonďavá spolužiačka....) Ozaj! TANEČNÁ! Keďže som deviatačka, tak skončiť základnú školu by sa patrilo tanečnou, preto k nám chodí do školy každý štvrtok je veľmi milý, zlatý a sympatický pán (nejdem menovať) a ten nás učí tancovať. Určite ak sa odfotíme, ak bude venček, určite vám fotky pridám. Určite sa môžete tešiť na ďalší článok, nejdem vám prezrádzať nič ani názov, ani nič proste. Dám vám iba indíciu. Tou indíciou je ...
Známa americká herečka Marilyn Monroe. S ňou sa spája ďalší článok na blogu.
Tak a to je na dnes všetko. 
  Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU!  Zatiaľ Ahojte :* Mám Vás rada:*  
Nová facebooková stránka : TU! 

2 komentáre:

Používa službu Blogger.