Pin up style

"Je to líčenie, je to móda, je to umenie, je to štýl, je to život – je to Pin-up." 
V prvom rade by som sa vám chcela veľmi poďakovať za to, aký mal článok "Ženské zbrane #1" úspech. Nehovorím to kvôli tomu, že nemenované osoby si tam vymieňali názory, ale kvôli sledovanosti. Naozaj som vám veľmi vďačná. Dúfam, že aj tento článok bude taký úspešný. 
K napísaniu tohto článku som sa zas a znova inšpirovala nejakou tou pesničkou a tentoraz to je moja obľúbená speváčka Christina Aguilera s pesničkou  Candyman (odkaz na pesničku nájdete TU!)
V tomto článku sa presunieme spolu troška do histórie, kde by som vám priblížiť PIN UP STYLE. Tento štýl je významný hlavne v 20 rokoch 20 st., kde ženy mali zvodné pery, ladné boky, krásny úsmev, ružové líčka a klamne hanblivý pohľad. 
Vtedy sa začala spoločnosť „búriť“ proti konvenciám. Do popredia sa dostával jazz, nové tance, nová móda, bohaté večierky a život sa stával zábavou. Pin-up obrázky zvyčajne zachytávajú ženy v bežných situáciách, no v čase, kedy sa prihodí niečo nečakané, napríklad sa slečne pri upratovaní zachytí sukňa a odhalí zvodné nôžky, alebo zafúka silnejší vietor a pin-up je na svete. V tomto článku vám nechcem také štipľavé obrázky pridávať, preto to budú len také typické veci tohto štýlu.
Do pozornosti sa dostávali modely šiat úžasnej Coco Chanel, Oscar de la Renta predstavil vysoký pás a Dior sa postupne stal synonymom extravagantnej krásy. Klasické boá 20. rokov a zvodné plavky, tzv. „flap“ sukne a nová móda len podporili ženskosť a vyzývavosť novej doby.
 Typické oblečenie :
Typický make-up :
Typický učes : 
No už dosť bolo obkecávania, ideme na pin up štýl podľa mňa. Či som sa s tým popasovala dobre alebo zle posúďte sami. Outfit som vám nejak nefotila. Tak posúďte samy ako som sa s tým popasovala :
Tak a to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil. Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU!  Zatiaľ Ahojte :* Mám Vás rada:*  

Nová facebooková stránka : TU! 


5 komentárov:

  1. Zaujímavý článok, len si sa s tým mohla viac popasovať :) .. Napr. dotvoriť k tomu oblečenie a nafotiť aj to a prodať viac obrázlov inšpiračných na tento štýl.. Inak super nápad, napr. Ja som ani nevedela že taký štýl existuje ^^

    www.amazing.adria.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nechcem byť zlá ale podľa mňa majú tie tvoje fotky nulovú kvalitu... aspoň si to mohla nafotiť vonku (je tam lepšie svetlo) a taktiež skúsiť pripraviť aj outfit. Takto si to celé len stiahla z internetu Lucie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno moja ;) kvôli tebe nabudúce vyjdem v tomto mizernom počasí, nech prší, sneží, víchrica je, ale kvôli tebe pôjdem vonku a odfotím sa tak :) A na tvojom mieste naberiem odvahu a prestanem komentovať články na blogoch ako Anonymný ;)

      Odstrániť
    2. Maj v p Zuzka ;-) choj zistiť kto to je podľa IP adresy :-) !

      Odstrániť
    3. já souhlasím, že sis s tím mohla trošku víc vyhrát... neznám tvůj blog, ale článek mě zaujal, protože se mi ten styl líbí... bohužel jsi většinu fakt někde obšlehla, což samozřejmě sráží ten příspěvek... ale je to samozřejmě tvůj blog a dělej jak myslíš :) jen si myslím, že bys měla být ráda za konstruktivní kritiku... i když je od "anonyma"

      Odstrániť

Používa službu Blogger.