Beautiful woman

  Every woman can be beautiful  

"Od najstarších čias je inšpiráciou a múzou. Krása ženy je v jej nežnosti, ženskosti, čistote, láske, kráse, a pravdou je, že asi najviac v telesnej kráse, zmyselnej kráse, tá najviac okúzľuje mužov." Tieto vety som našla na jednej stránke práve, keď som začala písať tento článok. Každá žena na svete je krásna výzorovo, len to niekedy nevidíme, pretože sa o seba nestarajú. Niektoré majú prirodzenú krásu a niektoré potrebujú trocha prifarbiť a hneď to vyzerajú pekne. Pýtate sa ako to vyzeralo pre niekoľkým rokmi, alebo ako si niektoré ženy pripadajú ?
Deväťdesiate roky
Deväťdesiate roky sú charakteristické tým, že ženy chceli vyzerať ako slávne modelky. Cindy, Claudia, Naomi či Christy boli mená, ktoré skloňovali od magazínov cez babičky naozaj všetci. Už od detstva chceli dievčatá, aby ich vysnívaná práca v dospelosti bola práve modeling. Symbolom topmodelky bola dokonalá pleť, ploché bruško a ženské boky.
Trend kosť a koža
Takéto ženy nepochopím asi nikdy, ako sa im to môžem páčiť. Vychrtlina, ktorá má ledva 40 kg si bude hovoriť,že je pekná. Tento trend bol aj bude na svete ešte veľmi dlho, mať čo najmenej kíl. Ja sa týmto nedržím. V mojom blízkom okolí sa síce nájdu dievčatá, ktoré by potrebovali nejakých 10 kíl pribrať. Extrémne chudnutie, jedenie vaty  či vlasov, dotiahla táto modelka do dokonalosti. V tomto prípade je však pravda opakom. NEROBTE TO !
Ženskosť
Pevný guľatý zadok, ženské prsia a krivky v tvare presýpacích hodín sú momentálne tým, čo boduje na celom svete. Ženy viac ako chudnutie a odriekanie jedla baví cvičenie a zdravý životný štýl. Figúra, ktorá predstavuje ženskosť, plodnosť, silu a zdravie je symbolom sebavedomej ženy dneška. Takto by mala vyzerať každá žena a nie ako gúľajúci sa sud, alebo ako kostra na halloween.

 Niektorým z vás som sa na facebouku pýtala : „Páči sa ti viac alebo uprednostňuješ viac ?
Mali ste ja možnosti, pretože som nechcela, aby ste sa rozpisovali zbytočne. 
A) Trend, kde žena vyzerá ako kosť a koža
B) Ženskosť, kde má žena krivky a postavu ako presýpacie hodiny
C) Pribraté a tučné ženy 
A výsledky  .. ? 
Väčšina z vás odpovedala, že sa vám páči ženskosť. Aj ja medzi vás patrím, ale ma veľmi prekvapilo, že nie je veľmi veľký rozdiel medzi trendom kosť a koža a pribraté a tučné ženy. Týmto si nemyslite, že odcudzujem tučné ženy, alebo veľmi chudé. Nie. Je to len môj názor na vás. (Pre tento článok som chcela aj názory chlapcov, ale chlapci boli taký milý a zlatý, že z 20 my odpovedali 3, takže veľká vďaka.)
Ženy =  Boli ste povolané ku kráse. Byť krásnou nežnou ženou a správať sa ako krásna nežná žena je našim posvätným poslaním.

 Tak a to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám fotky aspoň trošku páčili.
  Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU!  Zatiaľ Ahojte :* Mám Vás rada:* 


8 komentárov:

  1. Já bych ráda vypadala jako možnost B), ale nebyla jsem obdařená ženskostí. Prsa mám téměř nulky, a to už mi bude dvacet let v srpnu. :) Břicho mám kost a kůže a zadek je to jediné, co je na mně aspoň trochu ženského. :) Vím, že nemám zrovna typickou ženskou postavu, a snažím se to kompenzovat hodně ženským stylem oblékání, líčením, zvýrazněním svých předností, jako jsou rty, oči, vlasy a hezké nohy, které oblékám do bot na podpatcích.

    www.empty--island.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak vyzeráš viac menej tak ako som si ťa predstavovala z tvojho komentára, tak ti odporúčam pribrať. A keď mám problém s prsiami, tak buď budeš cvičiť, aby si ich mala väčšie alebo sa zmieriš s tým, že ich máš malé. A nemaj strach, že si nenájdeš chlapa, alebo sa ti budú vysmievať. Chlap ťa má ľúbim bez ohľadu na to, či nemáš kozy alebo máš veľkú riť. Dôležitý je charakter. A vysmievajú sa iba primitívny ľudia, ktorá nemajú čo robiť a sú zakomplexovaný.

      Odstrániť
    2. S přibíráním mám obecně problém. :D Nevadí nu. :)
      Jinak s chlapem problém nemám. :D Se svým chlapem dokonce bydlím a je nám spolu dobře, chce to narazit na někoho inteligentního, komu nejde jenom o to, aby měla ženská velký kozy. :)

      Odstrániť
    3. Máš šťastie, že si našla niekoho takéto, ktorý ťa ľúbi kvôli tomu aká si a nie preto akú veľkosť oblečenia alebo podprsenky nosíš.

      Odstrániť
  2. Strašne pekný článok ☺☺ som rada že som mohla prispieť aj ja so svojou odpoveďou ����

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Veľmi ma to poteší, keď sa článok páči. :)

      Odstrániť
  3. Krásny článok :-) Páči sa mi, ako si ho poňala. Osobne nemám rada ideály krásy, jediné, k čomu vedú je to, že mnoho žien a dievčat sa nemá rado, pretože nezapadá do davu. Staré známe klišé - pravá krása pochádza zvnútra - je taká veľká pravda ako to, že Zem sa točí zo západu na východ. Som oddaná tejto myšlienke a podporujem ju. Žiadny človek nie je krajší, ako človek šťastný, vyrovnaný a spokojný. Toľko k tomu ☺

    justaddcourage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akože ja som nechcela, aby sa dievčatá, ktoré si toto prečítajú mysleli, že nie sú pekné. Ja som len chcela týmto článkom povedať, že Anorexia a Bulímia nevedie k ničomu a radšej pekne zaoblené tvary, ako kostra čo straší ľudí. Keď sa im to páči, je to ich vec. Každý vyzerá tak ako chce vyzerať. ;)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.