Black & White

 "In the early days I had a very black and white view of everything." 

Nie len ja, ale myslím si, že aj mnoho z vás čitateliek a čitateľov môjho článku, ktorý máte blogy sa nie raz zamýšľate nad tým, aký článok napísať. Posledný týždeň ešte pred tým ako vyšiel BEAUTY BAG myslím, že 3 tak som vôbec netušila čo bude ďalej. Aké články budem ďalej písať. Hľadala som v rôznych časopisoch, na stránkach, na blogoch a na nič som neprišla. Ráno, keď som išla do školy, otvorila som skriňu, s myšlienkou, že prestojím 15 minút, kým si niečo vyberiem, padol mi do oka môj čierno, biely kabát a vtedy ma napadlo napísať tento článok.
BLACK&WHITE
Čo vás prvé napadne, pod pojmom čierna a biela ?? Dobro a zlo, klávesy na klavíri, zebrie prúžky, prechod pre chodcov,...
1. FASHION BLACK & WHITE
V poslednej dobre som si všimla ,že v obchodoch prevládajú čierno biele prúžky. Ja osobne takého prúžkované veci v skrini nemám, ale túžim po niečom takom. Či sú to už nohavice, blúzky, šaty, topánky, proste všetko čo sa módy týka. V Alo Diamonds majú perfektné šperky tiež čierno - biele. Síce sú pekné, pekné nádherné sú aj riadne drahé.
2. BLACK&WHITE PHOTOGRAPHY
Keď je pekne urobená fotka, kvalitne aj celkovo a k tomu čierno biely odtieň, mne osobne sa to veľmi páči. Ešte nejaký farebný detail.

Viac menej všetkých mojich známych, kamarátok, ešte aj v škole som sa učiteliek pýtala čo ich napadne, keď počujú čiernu a bielu. Väčšina z nich odpovedala REXONA (pozdravujem Vandušku)  Takúto odpoveď som naozaj nečakala a veľmi ma to prekvapilo. Niektorých napadajú normálne veci ako napríklad oblečenie. No rexonu som vážne nečakala. Budeme to rátať ako číslo 3.
4. BLACK&WHITE LOVE 
 Láska má veľa významom a práve jeden z nich je black&white. Má svoje svetlé, ale aj tmavé stránky. V jednom prípade to môže znamenať aj rozchod. Biela = sloboda. "Konečne som sa s ním rozišla. Konečne mám od neho pokoj. Žiadny psík, už za mnou nebude behať. Som slobodná." Čierna = NECHALA MA. Dala mi kopačky. Proste sa so mnou rozišla. TU!

5. RASIZMUS
Človek je vraj najinteligentnejšia žijúca bytosť. Ale je to naozaj pravda? Vojny, rasizmus a ničenie vlastného životného prostredia tomu zatiaľ nenasvedčujú. Prečo vlastne ľudia odcudzujú ľudí, ktorý majú iné sfarbenie pokožky ? Sú to taký istý istý ľudia ako my, len je na nich nie čo iné.

8 komentárov:

  1. Ach rasizmus... ten tu bude asi ještě hodně dlouho :/ Já například proti černochům nic nemám a náhodou si o nich myslím, že sou strašně fajn. Už jenom jak říkají tím svým přízvukem 'Really Nigga?' :D Menší problém už mám s Romy. Nejsem přímo rasista, že vidím Roma a hned prostě "cigán" , ale zase je moc nepřipouštím k sobě.. :/ Je to rozporuplné..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechápem niektorých ľudí, ako môžu byť taký. Veď nie každý cigáň alebo róm, či už černoch je taký istý ako tí zlý. Nechápem, prečo ich všetci hádžu do jedného vreca.

      Odstrániť
  2. Zajímavý článek se zamyšlením nakonec :) moc pěkný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujimavy clanook velmi pekne spracovany :)
    http://teenmumy.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi zaujímavý článok :) Hlavne tá časť o láske... Aj keď je to dosť dvojtvárne, pretože na obidvoch častiach obrázku je čierno-biela :D

    http://zoniaworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenže v každom tá čierna aj biela znamená niečo iné ;)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.