*January Random*

Nový rok iba začal a už je mesiac za nami. Dnešný článok = January Random. Fotky, zážitky s prvého mesiaca v tomto roku.

Silvester
 Bešeňová
S drobcom mojím najkrajším :* 
Fotenie
Sniežik sa nám chumelí 

Príprava na PEER (Na škole máme krúžok, kde si pripravujeme hry, ktoré sa budeme hrať s menšími detičkami. Mali sme ich zaujať, tak dúfam, že sa nám to podarilo :)).
 Keď dovolíte spolužiakom, aby vám maľovali a hrali sa vám s vlasmi. VÝSLEDOK -_-
 S Vaňuškou mojou najlepšou :*
Poznáte to, keď je vaša kamarátka zamestnaná a od nervov spraví všetko čo jej poviete. Vanda bola nervózna, že nemá DÚ tak mi dala mobil. Bola prekvapená čo tam našla ;) :)
 V stredu ma čaká olympiáda z Biológii, tak sa "biflíme" trošku. Držte palce,aby som aspoň čiarku napísala. :D 
 Tak a to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám fotky aspoň trošku páčili.
  Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU! V najbližšej budúcnosti som si pre vás pripravila Valentínsky špeciál. Nejaká rady, typy, nápady. Zatiaľ Ahojte :* Mám Vás rada:*


3 komentáre:

  1. Ja som neverila, že sem tú fotku dáš :DDD preboha :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš roztomilého bračeka ^^ a fajn článok :)

    http://zoniaworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.