Sloboda vs.Láska

Nie, nie, nie ! Nezačala som písať básne ani romány. Názov dnešného článku je trochu čudný, ale tak dúfam, že sa vám bude páčiť. Sú šťastnejšie ženy, keď sú zadané alebo slobodné ? Je im lepšie ? Pýtala som slobodných aj zadaných dievčat túto otázku. Ako to vidíte vy, pozrite sa sami :  
SINGLE GIRL 
Vanda : Podľa m§a je dobre obidvom. Ešte som nikoho nemala, takže to neviem povedať ale je pekné niekoho mať, ale zase sloboda je sloboda.
Dada :  Keď ja neviem. Slobodným je fajn v tom, že ich nemusí nič zaujímať. Proste dáko bude. A zadaní majú fajn zas to, že vedia, že ich má niekto rád (ak je to úprimné samozrejme) lenže majú stále v hlave len jednu osobu, na ktorú nevedia prestať myslieť. No to je na nič. Ale ak je človek zaľúbený fakt úprimne tak je to krása, len sa ide zblázniť no. 
Kika :  Zadaný majú niekoho na koho sa môžu spoľahnúť, a keď sa cítia zle alebo sú smutný tak majú pri nich neustálu podporu. 
Veronika : Tak myslím si, že dobre je, aj keď si slobodný aj zadaný. Keď si slobodná môžeš si viac užívať život, nemusíš sa sústrediť nato, že máš priateľa a veľa vecí robiť nemôžeš, lebo čo ak sa to dozvie, ale zasa na druhej strane, keď si zadaná tak máš sa na koho obrátiť a riešite všetko spolu a je to také milé. 
Kaja :  Zadaným , lebo sa necítia osamelo a majú niekoho komu môžu veriť. 
Aďka : Ja si myslím, že sa nedá povedať komu je lepšie. Slobodní ľudia majú výhody, napríklad si môžu robiť hocičo a kedy chcú Sú slobodní aj vo svojom konaní nemusia sa prispôsobovať druhej osobe. Väčšinou sa stáva, že slobodní ľudia si povedia, že lásku - priateľa/priateľku nepotrebujú. Prečo ? Možno ten pocit nepoznajú. To sa dostávame k zadaným. Ľudia, ktorí sú zadaní majú síce "starosti", no sú to príjemné starosti - kupovanie darčekov, trávenia času s milovanou osobou a podobne. Je pravda, že majú menej času pre seba samých, no láska je mocný pocit. Človek, ktorí raz cítil tento pocit vie, že iný lepší pocit nie je. Nie je nad tie chvíle keď ste s milovanou osobou, spolu sa bláznite, píšete si, objímate sa, rozprávate sa, trávite spolu veľa času a chodíte na prechádzky Tie chvíle a čas je na nezaplatenie. Ten pocit chce každý raz zažiť. Kto hovorí, že je šťastne nezadaný, tak klame sám sebe. Šťastne nezadaný podľa mňa neexistuje. Môžeme si hovoriť, že sme šťastne nezadaní, no v skutočnosti niekde hlboko túžime po šťastnom vzťahu s niekým, kto by nás chápal a mal rád s tým čo robíme. 
 IN RELATION GIRL 
 Ellie: Myslím, že každému je lepšie tak, ako sa na to cíti. Nie je na to žiadna hranica ani nič.
Veronika : Keď sa s mojim milým hádame, tak mám pocit, že ako by mi bolo super keby že som sama a nemusím trpieť jeho maniere a buzerácie a neviem čo všetko. Ale keď si tak spomeniem čo všetko pekné sme spolu zažili a ako nám je spolu skvele, tak by som už nechcela byť sama a hlavne nie bez neho. Sme spolu 5 rokov a 3 mesiace a na 5 výročie ma požiadal o ruku, takže predsa len náš vzťah už je o niečom inom a keby som zrazu zostala sama, tak by som to asi tak ľahko nepredýchala.

A môj názor ?? 

Slobodným je dobre, ale hlboko v duši sa veľmi trápia. Sú sami, nemajú nikoho, kto by ich mal rád, kto by im večer poslal SMS "dobrú noc zlatko" a ráno zase "dobré ráno miláčik. Každý človek má vo svete niekde tú druhú polovičku, s ktorou mu bude najlepšie na svete a strávi s ním celý život. Zase tí zadaní nie sú vždy NAOZAJ zadaní. Trápi ich, keď nemôžu ísť von bez svojho milého "prívesku". To nie je láska. Ste spolu, lebo ste sa dohodli. Ja to volám tak. Keď ste naozaj zamilovaný s vašou druhou polovičkou by ste mali robiť čokoľvek na svete. Pravý chlap, keď miluje svoju ženu chodí s ňou na nákupy. Prečo ? Lebo ju ľúbi. Pravá žena, keď miluje svojho muža bude sledovať v televízii hokej, futbal, alebo budú spolu chodiť na zápasy. Prečo ? Lebo ho ľúbi. Zadaný majú niekoho kto ich podrží a bude nás podporovať v hocičom. Bude s nami robiť múdre i hlúpe veci.
A keď vás nejaký chlapec nechce, lebo nieste dokonalá, potom on je ten čo by mal zmeniť niečo na sebe. Všetky ženy sú krásne. Záleží na veľkosti srdca a nie oblečenie. ;)Ale ani vy baby nehľadaj chlapca podľa vzhľadu. Áno ja viem. Každá z nás si predstavuje dokonalého chlapa typu Taylor Lautner :3 Nech má dobré srdce, nebude nás biť a bude nás ľúbiť, i keď by sa hocičo na svete stalo. 
(Neodpustila som si musela som spraviť diagram :DD)

Väčšina z vás na čele so mnou sme nezadané. No nebuďme smutné, že sme sami. Máme skvelý skvelých priateľov, ktorý nás podporujú a majú nás radi také aké sme. A chlapci ?? Môjmu princovi na bielom koni zdochol kôň, tak ide pešo. Len počkať treba a príde ten pravý ...
 Tak a to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám fotky aspoň trošku páčili.
  Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU! Nabudúce veľká Valentínska bozkávačka. Zatiaľ Ahojte :* Mám Vás rada:*

7 komentárov:

  1. Skvěly článek:-)

    http://lovelynela.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já jsem statne zadana :) pekny clanek sice jsme spolu po druhe pac jsme si po trech letech dali dvou mesicni pauzu ale musim rict ze jsme stastnejsi jeste vic nez predtim :) http://zrzavejblazinek.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok :))

    http://mycheemicalromance.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný článek :) Je to jeden z mála kde jsem vydržela do konce :) Hezký nápad na článek, já v tom teď trošku tápu a nevím, o čem psát. :) Sbírám inspirace .. a tenhle článek mě docela nabudil. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekný článok a pekné prirovnanie s tým koňom, tomu môjmu zdochol zaručene, počas základnej a strednej som nemala nikoho, na výške sa niečo rysovalo, ale nakoniec z toho nič nebolo, momentálne mám za sebou dva kratšie vzťahy, ale netrápim sa, ten pravý príde, keď na to bude vhodný čas, časom som však získala kopec nových kamarátov a kamarátok a myslím si, že k cieľu sa pomaly ale isto blížim.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.