*TAG - v perinách*

Ahojte všetci. Dnešný článok bude TAG v Perinách. Jednoduché otázky a odpovede na zamyslenie. Na facebooku som vám písala, aby ste mi napísali nejaké tie otázky, ktoré by ste tu chceli vidieť. Keďže tento týždeň máme prázdniny, tak článkov bude môžno viac. Nabudúce bude "Starostlivosť o pleť v puberte".a samozrejme dávno nebol "Beauty bag". Čiže sa máte načo tešiť. Tak tu je dnešný TAG : 
1. Bez čoho nejdeš do postele ?
Tak samozrejme je to mobil. Každý večer musím mať pri sebe mobil, lebo nezaspím. Keď je veľká tma vysvietim si celú izbu, lebo sa bojím. ÁNO! čítate dobre. Bojím sa tmy a neviem s tým nič urobiť.
2. Zvodné či pohodlné pyžamo ?
Asi pohodlné. Neviem či je nočná košeľa nad kolená zvodná.
3. Čítaš knihu pred spaním ?
Keď mám nejakú, tak si prečítam. Vždy večer, keď mám ísť spať, tak veľmi chcem čítať. = PO TME s lampičkou zapnutou, oči si kaziť.
4. Kozmetický rituál?
Mám aj ráno aj večer.Raz som vám písala článok Večerná rutina (TU!). Viac o mojich rutinách sa dozviete v ďalšom článku. 
5. Piješ niečo pred spaním ?
Áno. Musím vypiť vodu, inak nezaspím, i keď by sa to nemalo na noc zaťažovať obličky. 
6. Chrápeš ?
Nie nechápem :D 
7. Raňajky do postele ? 
Len, keď si sama spravím. 

8. Staráš sa o svoje telo ? Ak áno ako ?
Akože tak o seba by sa mal každý starať. Starám sa samozrejme aj ja o seba, no viac vám prezradím v ďalšom článku. 
9. S kým si strávila včerajšiu noc ? 
Keďže mám iba 14 rokov, tak neviem čo by ste si predstavovali pod touto otázkou. Bola som sama v posteli s vankúšom a paplónom.
10. Hráš nejaké hry pred tým ako ideš spať? ak áno aké?
ZOO TYCON 2, a samozrejme facebooku a blogspot. 
11. Počúvaš pred spaním hudbu alebo chceš ticho? 
 Ak sa mám priznať, tak si pustím vežu naplno. Moja rodina si už zvykla, takže si nesťažujú.
12. Spíš pri tme alebo si nepotrpíš na tmu?
Spím po tme. Neviem spať, keď svieti slnko alebo lampa. 
 
BLOGERKY, NOMINOVANÉ NA NAPÍSANIE TOHTO ČLÁNKU :

Tak a to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám fotky aspoň trošku páčili.
  Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU!  Zatiaľ Ahojte :* Mám Vás rada:* 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.