Beauty BAG #3

Sľúbený Beauty bag. Dnes som nenakupovala nič extra (žiadne špirály, tiene, púdre), ale krémy, čistiacu vodu, peeling,...Nejdem to obkecávať, poďme hneď na to. 
 
Ako prvé je to  Balea Handlotion Erdbeere. Okúzlil ma svojou jahodou vôňou. Pokožku hydratuje a regeneruje ruky. Jahodová vôňa rozmaznáva naše zmysli.
+ svieža starostlivosť o ruky
   ľahké zloženie
   rýchlo sa vstrebáva
   








                    Dermacol SENSITIVE  EYE  MAKE-UP REMOVER
  • Oftamologicky testovaný – bez parfumácie a alkolholu.
  • Pre citlivú a krehkú pleť
 Jemný a účinný odličovač na citlivé očné okolie s výťažkom z nevädze a olív. Neparfumovaný odličovač očí pre citlivé očné okolie je špeciálne určený pre odličovanie citlivých očných partií, šetrne zbavuje pleť make-upu a nečistôt. Chráni pred podráždením, upokojuje, hydratuje a uvoľňuje bez nepríjemného pocitu vysušenia. Dôkladne čistá pleť bez slziacich a podráždených očí.

Balea Peelingová pleťová maska s enzymem
Maska bez peelingových zrniek. Hĺbkové čistenie pre súmernú pleť. Potrebné je naniesť masku na vyčistenú pleť tváre, krku a dekoltu. Ja osobne si nedávam masku na krk ani na dekolt. Vynechať okolie očí a úst. Nechápe pôsobiť 5-10 minút a potom opláchneme vodou. Požívame podľa potreby 2-3x za týždeň. Keď som si po prvý raz naniesla túto masku, cítila som na tvári, ako keby mi (metaforicky) behali mravce po tvári. Masku som použila už viac krát a táto reakcia sa už neopakovala. 


+ pekné balení
- môže spôsobovať alergickú reakiu
   nedá se považovať za peeling

 

Salon Pro lak na nechty od Rimmel London



  • dlhotrvajúci lak na nechty s gélovým efektom
  • ultra flexibilná Lycra zaručí perfektný tvar, lesk, odolnosť až počas 10 dní
  • kombinuje benefity 5 krokov salónnej manikúry v 1 produkte
  • šikovný štetček pre super rýchlu a bezchybnú aplikáciu
  • 6 trendy odtieňov navrhnutých Kate Moss
  • CENA : 3,49 € 
BALEA Soft creme  
  Výborný hydratačný telový i pleťový krém od značky Balea. Pre viditeľne krajšiu, sviežu pleť. Balea jemný krém chráni strate vlhkosti pokožky. Výživné  oleje a vitamín E poskytuje našej tvári a telu s ďalšími vitalitami a udržuje ju  hladkú a pružnú.  
 + rýchlo sa vstrebáva
   nie je mastný 
- žiadne






Tak a to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám fotky aspoň trošku páčili.
  Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU!  Zatiaľ Ahojte :* Mám Vás rada:* 


8 komentárov:

  1. Na ten jahodový krém na ruky som už dávnejšie pozerala, v zime používam krémy na ruky fakt na kilá, takže by sa hodil :-)
    Rada by som ťa pozvala k sebe na giveaway zamilovanaGA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za pozvanie :) Som rada, že sa článok páči.

      Odstrániť
  2. Ten lak na nechty má peknú farbu,asi sa po ňom v drogérií trošku obzriem.A asi som sa zamilovala do toho krému na ruky keďže ja milujem jahodovú vôňu♥
    LelaLeenaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten lak na nechty je veľmi pekný, len ho veľmi nevidno. Ale odporúčam, mne sa páči veľmi.

      Odstrániť
  3. Hmn jahody :) Milujem ich. Videla som ich v predajňach, no bála som sa, že to bude veľmi sladké !!! Vieš až prehnane ...

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prvý dojem som mala aj ja taký. Ale nemusíš sa báť, nie je to až také strašné. Keď sa bojíš jahodového krému skús čučoriedkový. Ten máš tiež otestovaný a je ešte lepší ako jahodový. :)

      Odstrániť
  4. S laky od Rimmel London mám dobrou zkušenost :) Určitě jsou super! :) Souhlasím s tím, že vydrží až 10 dní :)
    Ps. Kdyžtak koukni na náš blog : www.batrtv.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělé značky. Dermacol a Baleu mám ráda :)

    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.