*Valentínsky špeciál*

"Chcem Tvoje oči, iskričky v nich, nech Tvoje ústa stlmia mi dych. Chcem Tvoje pery a bozkávať ich, chcem iba Teba, pre Teba žiť."

Nový článok, na ktorý som sa veľmi tešila. Valentín je za dverami a ja čakám na zázrak. Samozrejme všetkým vám prajem krásneho Valentína, plného lásky a spokojnosti, či ste už zadaná/ý alebo nezadaná/ý. Oslávte ho so svojou polovičkou, alebo čakajte na zázrak tak ako ja. Budem veľmi rada ak mi pošlete, buď do správy alebo do komentára ako ste prežili Valentín, s kým ste ho prežili,...
Dnešný článok bude niečo ako DIY, nápady na Valentínske dekorácie, ktoré vám spríjemnia prostredie. Jednoduché typy, ktoré zvládne každá z vás.

 Inšpirujte sa týmito pohľadnicami, ktoré si môžete dať na poličku, stôl alebo na komodu, ako som urobila ja.
 Ako darček svojim najbližším alebo svojmu milému spravte malú pohľadnicu. Keď nemáte toho komu by ste to dali, spravte rodičom alebo aj sebe. Návod je veľmi jednoduchý. Na obyčajný papier nalepte farebný papier a potom už iba srdiečka prilepte.
 Dnu do pohľadnice napíšte niečo "romantické".


 Tak a to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám fotky aspoň trošku páčili.
  Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU! Nabudúce nejaké recepty na Valentína. Zatiaľ Ahojte :* Mám Vás rada:*

 

1 komentár:

  1. pekný článok :) a dobrá inšpirácia :) a možno ešte do valentína si niekoho nájdeš :P

    ja už skoro tri roky som zadaná tak dúfam že toto je už konečná :) môj priateľ veľmi neslávi valentína takže asi to bude taký istý deň ako ostatné :) ale hlavne že ma ľúbi

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.