*8 vecí, ktoré by mal mať ten pravý"

Ahojte všetci. Tak na začiatok ako prvé, by som chcela pozdraviť všetkých neprajníkov, ktorý majú proti môjmu blogovaniu niečo. Keď sa vám môj blog nepáči, vpravo hore je krížiky. A keď máte hlúpe pripomienky, že moje články nie sú pekné, čitateľné, sú odveci, trápne, že by ste lepšie články napísali. Tak miláčikovia zodvihnite si zadky a tie články napíšte. Ja som začiatočníčka a snažím sa vám pridávať články, ktoré vás zaujmú. Kritiku zoberiem v pohode, ale hlúpe poznámky si radšej nechajte pre seba.
Druhá vec je, že sa vám ospravedlňujem, že som nepridávala články na blog. Nebol čas a nemala som ani notebook doma, nemala som vám ako písať články. Ale teraz sa to zmení.
Tento článok bude špeciálny. 10 vecí, ktoré by mal mať ten pravý. Každá z nás má svojho/svoju vysnívaného/ vysnívaného. Vlastnosti, ktoré sa nám páčia alebo priťahujú.
1. Charizma 
 Prvá vlastnosť = charizma. Keď je už ten vysnívaný mal by mať aj toto. Musí sa usmiať, mal by mať nejaký ten šarm a schopnosť očariť, príťažlivosť. Zbožňujem, keď sú chlapci/muži charizmatický. GENTLEMAN = Pravý gentleman, čo je galantný, podrží dáme dvere, pomôžu dať dole kabát, usadí ma v reštaurácii na stoličku, keď mi niečo spadne zodvihne to,.. Takýchto chlapcov je však veľmi málo a v mojom blízkom okolí ak sa nájdu dvaja. 
2.  Starať sa o seba
Keď nastane puberta a hormóny sa búria, či už u dievčat alebo chlapcov, treba dodržiavať nejaké tie hygienické veci. Aby bol chlapec príťažliví mal by pekne voňať, mať pekné zuby (nemyslím biele ako stena), upravený, oholený ... Akože u niektorých mi to neprekáža lebo im briadka pristane a majú to iba trošku. 
3. Experimentuje
Musí vedieť ženu prekvapiť a to vo všetkých smeroch. Či už to budú kvety, čokoláda, voňavka, práčka alebo keď jej donesie aj obyčajný hrniec. Mali by sme si to vážiť, že na nás myslia a nekričať po nich, že aký nevkusný darček kúpili. Snažia sa. Aspoň niektorý. 
4. Má svoj názor, ale uzná aj môj názor
Chlapci by mali mať svoj vlastný názor a nebudú len prikyvovať, na všetko čo im dievča povie. 

5. Pracovitosť
Nechceme mať chlapca alebo muža, manžela, ktorý chudák bude pod papučou. Ale zase nebude my ženy murovať v záhrade plot, keď máme doma na to chlapa. Nebude žiadny Pat a Mat, ktorý zoberie do ruky kladivo a všetko bude hore nohami. 
6. Inteligentný
Žiadna chodiaca encyklopédia, sršiaca neustálymi odbornými výrazmi určite nikoho stokrát neohúri, teda určite nie zdravo inteligentnú ženu. Ale nie je na škodu mať v hlave vytrhnutú aspoň jednu stranu zo slovníka cudzích slov a ako tak zmapovaný slovník slovenského pravopisu. Pretože zamilované sms tipu MYLUJEM TA ANJELYK nepôsobia veľmi príťažlivo. 
7. Posilňovanie
BUĎ budeme mať doma toto ...
alebo toto : 
8. Romantickosť
Kytice ruží, romantické večere pri sviečkach, nežné vyznania lásky do uška, maznanie v posteli... nemusia byť len ako z vystrihnutého romantického filmu. 
Tak to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil.  Môžete sa pridať do skupiny pravidelných čitateľov alebo ma follow - núť na instagrame TU! Mám Vás rada :* AHOJTE :*
Článok bol inšpirovaný od :  http://czechivy.blogspot.com/


1 komentár:

  1. Tak toto je strašne dokonalý obraz a neviem, či som sa doposiaľ s takým stretla, možno jedného by som za takéhoto gentlemana označiť mohla, ale je ich fakt málo.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.