*Silvester*

Nový rok je už tu ! Včera na Silvestra ste si istotne celý rok 2014 zrekapitulovali čo sa udialo vo vašom živote dobré a čo zlé. Koho ste stratili alebo koho ste spoznali. S kým ste sa pohádali alebo naopak zmierili. Aj ja som tak včera rozmýšľala čo sa za ten rok udialo rok bol podľa mňa celkom fajn. Aj nudný, ale aj veselý. Toto je aj môj asi druhý alebo tretí blog za tento rok, pretože vždy sa mi na ňom niečo nepáčilo, alebo som mala depky z toho, že nikto moje články nečíta ani sa mi už nechcelo písať. Ved to iste poznáte. Tak, ale neprestala som s tým, pretože som našla jednu úžasnú osôbku, ktorá sa volá Laura (Lali), ktorá ma podporuje zdieľa všetky moje články a za to som jej veľmi vďačná. (Jej stránka TU!)
 Spoznala som veľa skvelých ľudí, ale aj naopak som zažila aj mnoho sklamaní a to od ľudí, od ktorých by som to najmenej čakala ale nesmútim. Všetko sa raz napraví a všetko sa všetkým raz vráti. No ale odbočila som trošku od témy. 
Každý Silvester si hovorím, že chcem začať od začiatku a spraviť v tomto roku niečo neobvyklé. A tak to bolo aj tento rok. Dala som si predsavzatie. Napíšte mi aj vy aké predsavzatia ste si dali a určite ich zverejním. Silvester u nás doma prebiehal tak, že sme začali slávnostnou večerou a potom sme spolu oslavovali. Hrali sme Silvestrovkú hru . Hrozná hlúposť ale zabavili sme sa.Samozrejme nesmela chýbať dobrá hudba.  Ubehlo nám to veľmi rýchlo a zrazu hodiny odbili polnoc. Ponalievali sme si víno a pripili sme si. Potom sme šli vonku strieľať petardy a zapaľovať prskavky.
Tak a to je celý dnešný článok. Prajem Vám šťastný Nový rok plný všetkého dobrého, aby vás všetky zlé veci obchádzali. V novom roku pokračujem v blogovaní a som veľmi rada aj budem rada, keď ma budete podporovať. Zatiaľ Ahojte :* Mám vás rada :*

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.